به گزارش پارس به نقل از  مهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت وصول مطالبات نفتی بابک زنجانی، گفت: شناسایی اموال بابک زنجانی انجام شده و این اموال و دارایی ها در اختیار گذاشتن وزارت نفت قرار گرفته است.
 
سخنگوی قوه قضائیه با اعلام اینکه این متهم همکاری لازم را برای معرفی اموال خود نداشته است اما اموال داخلی و خارجی در مقام کارشناسی است، تصریح کرد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم پرونده مطرح شده و تصمیم بر این شد اموال با وکالت خود متهم  و با همکاری دادستانی در اختیار وزارت نفت داده شود.
 
این مقام مسئول، تاکید کرد: اگر بخواهند می توانند آن را بردارند یا بفروشند همچنین در این پرونده فرد جدید ی بازداشت نشده است.
 
در همین حال بیژن زنگنه وزیر نفت پیشتر در خصوص وصول مطالبات نفتی بابک زنجانی، گفته بود: هم اکنون این بحث که اموال با قیمت غیر واقعی برای فروش به وزارت نفت واگذار شود، مطرح نیست، زیرا وزارت نفت به دنبال خرید اموال آقای زنجانی نیست.
 
این عضو کابینه دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرده بود: وزارت نفت با همکاری دولت تمهیداتی اندیشیده که اموال بابک زنجانی با حداکثر قیمت فروخته شود و پول آن به خزانه دولت واریز شود.