به گزارش پارس به نقل از تسنیم ،اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه امروز این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی این فراکسیون صبح امروز و پیش از جلسه علنی مجلس با حضور تمامی اعضا و رئیس مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که پیش از این در قالب لایحه‌‌ای از سوی دولت مطرح و با مخالفت نمایندگان روبرو شده بود، مطرح و قرار شد که فراکسیون پس از طرح موضوع در صحن علنی مجلس با کلیات آن موافقت کند و سپس در جزئیات طرح، ایرادات و اشکالات وارده را مطرح و برطرف کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: در بخش دیگری از این جلسه، موضوع اسیدپاشی اصفهان مطرح و کارگروهی به ریاست حیدرپور نماینده شهرضا برای پیگیری این موضوع تشکیل شد.

جلیلی در همین زمینه ادامه داد: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد که کارگروه پیگیری موضوع اسیدپاشی اصفهان، علت و یا علل این مسئله را بررسی کرده و گزارش آن را به فراکسیون ارائه دهد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در پایان این جلسه موضوعات و مسائل حوزه‌های انتخابیه نمایندگان و اعضای فراکسیون نیز مورد بررسی قرار گرفت.