پايگاه خبري تحليلي «پارس»- نائب رئيس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: روحاني تصور مي كند با با سخنان اخيرش در مورد آمران به معروف مي تواند براي خود سرمايه اجتماعي دست و پا كند.

موسي غضنفرآبادي نائب رئيس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «پارس» گفت: بهتر است رئيس جمهور به جاي متلک‌ پرانی‌های گسترده به قانون عفاف، حجاب و نهی از منکر كم كاري نهادهاي اجرايي در برخورد با برهم زنندگان امنيت اجتماعي در اصفهان و ديگر شهرها را جبران نمايد

وي با اشاره به موضع نامناسب نماينده دولت در طرح حمايت از آمرين به معروف و ناهيان از منكر گفت: لازم است آقاي روحاني از نهادهاي تحت امر خود سوال نمايد كه چه گروهها و جريانهاي سياسي از به دام افتادن جنايتكاران و برهم زنندگان امنيت اجتماعي نگران و مضطرب هستند و نمي خواهند ريشه و هويت اصلي اين افراد مشخص شود؟

نائب رئيس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در مورد آخرين اطلاعات به دست آمده در مورد ماجراي اسيد پاشي گفت: آخرين مورد این اسیدپاشی ها در هفته پاياني مهر اتفاق افتاده و مورد ديگري گزارش نشده است.

وي افزود: بررسي هاي آزمايشگاهي نيز بر روي مواد اسيدي اين جنايت صورت گرفته كه بايستي نتايج آن را منتشر نمايند.

غضنفرآبادي اضافه كرد: بر اساس نظریه های کارشناسی مشخص شده هیچ سازمان یا گروهی این حرکات را مدیریت نکرده و عامل اصلی می‌تواند تنها یک نفر باشد.

نائب رئيس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: افرادي که پرونده جنایت‌های اصفهان را در مقابل امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌دهند علی‌القاعده یا شناختی از دین ندارند و یا مقاصد دیگری را در پنهان دنبال مي كنند. 

غضنفرآبادي افزود: فرايندي كه تاكنون در مورد اين اتهام توسط رسانه هاي معاند دنبال شده نشان مي دهد كه مي خواهند حضور اجتماعي نیروهای مومن، ارزشی و انقلابی را كم كرده، آنها را به انفعال بكشانند و نقش آفرینی سیاسی اجتماعی اين جريان اصيل را دچار خدشه نمايند كه كاملا روشن است اين حركت موضوعي است كه در نهايت مي خواهد  از آبي گل آلود به سود جريان ساختارشكن بهره برداري كند.