به گزارش پارس به نقل از البرز؛ از ساعتي قبل شهردار تهران - محمدباقر قاليباف - و تني چند از نزديکان ، معاونان و اعضاي ارشد تيم رسانه اي شهرداري تهران در دفتر کار سيدعزت الله ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما حاضر شده اند.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگي البرزنيوز، اين ديدار بدون تشريفات رسمي و استقبال هاي مرسوم شروع شده و بدون حضور خبرنگاران در حال انجام است.
 
ديدارهاي مسئولان ارشد کشور با رئيس رسانه ملي در چارچوب افزايش همکاري هاي دوجانبه مرسوم بوده و هست اما اينکه در آخرين روزهاي رياست مهندس ضرغامي، يک چهره اصولگرا که قبلا شايعه رياستش بر صداوسيما در برخي رسانه ها پيچيده بود در دفتر او حاضر شده کمي سوال برانگيز است.
 
قاليباف را در اين ديدار برخي مديران و معاونانش از جمله شهرام گيل آبادي رئيس مرکز ارتباطات و روابط بين الملل شهرداري که سابقه مديريت در راديوتهران و راديو جوان را دارد همراهي مي کنند.
 
گيل آبادي که راديو جوان در دوره مديريتش روزهاي طلايي خود را مي گذراند با فشارهاي محمود احمدي نژاد و برخي نزديکان او - به دليل انتقادهاي صريح از دولت - از کار برکنار شد.
 
همه اينها شايعات گذشته درباره احتمال حضور محمدباقر قاليباق در راس رسانه ملي را تقويت مي کند. بخصوص آنکه تيم رسانه اي او اغلب افراد آشنا به مديريت رسانه هاي مختلف در حوزه مکتوب ، مجازي و صوتي و تصويري هستند.