به گزارش پارس ، روز گذشته برخی از رسانه‌ها مطالبی را به نقل از شهرام جزایری منتشر کردند.

وی در تماس با فارس تمامی این مطالب را تکذیب کرد و با ارائه تکذیبیه‌ای به این رسانه پیرامون اخبار منتشر شده توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر می‌خوانید.

من جز به جز این مسائل را تکذیب می‌کنم و هیچ کدام از موارد مشروحه مورد تایید من نیست.

من به دعوت وکیل خود علیزاده طباطبایی به دفتر ایشان مراجعه کردم که ناگهان با حضور خبرنگاران مواجه شدم و به آنها چندین و چند بار تاکید کردم که به هیچ وجه قصد مصاحبه ندارم و اجازه ندارید که از زبان شهرام جزایری مطلبی را اطلاع‌رسانی کنید، به همین جهت همه موارد مشروحه را تکذیب می‌کنم.

مطالب درج شده به هیچ وجه مورد گواهی و تایید من نیست به خصوص مطالبی که در مورد زندان‌بان و زندان‌بانان زحمت‌کش عنوان شده واقعا درست نبوده و نیست.

من هم مثل همه زندانی‌ها دارای حد و حدودی بودم و هیچ برتری نسبت به سایرین نداشتم. من هم مشابه دیگران در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی تا روز آخر حبس تحمل کیفر کردم و بنا به حساسیت‌های پرونده حدود ۸ سال از مرخصی محروم بودم، کدام زندانی دارای اینترنت و لب‌تاب بوده که من باشم؟

این‌ها همه شوخی است و کسانی که به این موضوعات می‌پردازند معلوم است که اساسا ماهیت زندان و زندانی را نمی‌شناسند و اینکه به دنبال چه هستند نمی‌دانم، حقیقتا پرداختن به خلاف این واقعیات منصفانه نیست و اینکه دائم می‌خواهند نمایش بدهند که من همه را به تمسخر گرفته‌ام در حالی که چنین نیست و اکنون در بدترین شرایط روحی قرار دارم و مانند یک فرد افسرده به تمام معنا گیج و سردرگم هستم چراکه تقریبا کانون خانوادگی‌ام متلاشی شده و اگر عاقل باشم باید گریه کنم و به قول معروف خنده تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است.

من به رئیس‌جمهور سابق کشور عرض می‌کنم که شهرام جزایری به هیچ عنوان در حدی نبوده که بخواهد در مورد این فرد محترم اظهارنظر کند و از رسانه‌ها خواهش دارم مطلبی تحت عنوان «کنایه شهرام» به آن بزرگوار را حذف کرده و توجه کنند بنده ارادتمند تمام عزیزانی هستم که در برابر قانون و طی مراحل قانونی مدتی برای این کشور زحمت کشیدند و به خودم اجازه نمی‌دهم به هیچ کس از جمله احمدی‌نژاد کوچک‌ترین بی‌احترامی کنم.

در سایر موارد نیز به همین ترتیب مطالبی ذکر شده که از نظر من به هیچ وجه از درجه کارشناسی و پختگی برخوردار نیست. صرفا در حد گپ و گفت‌وگوی خودمانی و حذف ذات شوخ‌طبعی من عنوان شده که به هیچ وجه نباید به آنها استناد کرد.

من واقعا تجربه این گونه مواجه شدن با خبرنگاران را نداشتم تا مراقب باشم تا در مقابل آنها مثل همیشه سکوت کنم، باور کنید الان آنقدر گرفتار موضوعات و مشکلات خانوادگی و فرزندانم هستم که اصلا فرصت پرداختن به این موضوعات نیست و قصدی هم ندارم تا زنده هستم به مسائل گذشته بپردازم.

امیدوارم با توکل به خدا، گذشت ملت و لطف مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم ولایت عظیم‌الشان بتوانم چند صواح عمرم را برای جبران گذشته الخصوص نسبت به فرزندان من کنترل و مدیریت کنم و از همه از جمله رسانه‌ها استدعا دارم برای ایجاد آرامش حواشی نام شهرام جزایری کمک کنم و مطلبی را اطلاع‌رسانی نکنند.