پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رئیس دفتر رئیس جمهور در سفر استانی دولت به خراسان رضوی برای رسیدن به جلسه دولت در حرم مطهر امام رضا (ع) از موتورسیکلت استفاده کرد.

nahavandianmotor

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، آن طور که پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خودش نوشته عصر روز شنبه رئیس دفتر رئیس جمهور به دلیل رسیدگی به مشکلات و گفت وگو با مراجعان در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان خراسان رضوی از همراهی با دولت جا ماند و برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا ع برگزار می شد) موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح داد.

طبق نوشته او، بعد از نیم ساعت موتور سواری، محمد نهاوندیان به جلسه دولت در حرم امام رضا (ع) رسید.

nahavandianmotor1

متن کامل نوشته پرویز اسماعیلی:

«به سوی حرم ...

عصر امروز رییس دفتر رییس جمهور بدلیل رسیدگی به مشکلات و گفتگو با مراجعین در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان خراسان رضوی؛ از همراهی با کاروان دولت جا ماند.

برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا ع برگزار می شد) موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح دادند.

نزدیکی حرم توفیق دیگری در انتظار بود. روز میلاد شمس الشموس و مشهد توفان دلدادگان بود. انبوه جمعیت در دسته ها و هیاتها از نقاط مختلف کشور مدح مولا امام هشتم می گفتند و روانه حرم بودند.

برای رسیدن به حرم راهی جز همراهی با متن مردم نبود. و چه توفیقی برای دولتمردان بالاتر از برای مردم و با مردم بودن و سوی مقصود دویدن؟

بعد از نیم ساعت موتور سواری و راهپیمایی و غوطه ور شدن در محبت مردم به اهل بیت علیهم السلام؛ دکتر نهاوندیان به جلسه دولت در حرم آقا امام رضا (ع) رسید. هم مردم و هم دولت و هم عشق حاصل آمدند.

چه حلاوتی داشت این عصر میلاد ...

طلوع خورشید تابناک امام خردمندان و امیدواران، حضرت امام رضا (ع) بر شما مبارکباد»