به گزارش پارس، ایرنا به نقل از پایگاه خبریˈ الیوم السابعˈ نوشت: جندلمن در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: ادعای محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین درباره موافقت نتانیاهو با تشکیل دولت فلسطین در مرزهای 1967 صحت ندارد.


محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین روز گذشته اعلام کرد نتانیاهو در حضور وی و دیگر مذاکره کنندگان با تشکیل دولت فلسطین در مرزهای 1976 موافقت کرد و گفت:فقط مسئله ترسیم مرزها باقی می ماند زیرا مرزها در تعریف هر مساحتی مهمترین مسئله است.

محمود عباس در مصاحبه تلویزیونی با شبکه های فلسطینی در مقر فرماندهی فلسطین در رام الله پس از برقراری آتش بس اخیر روز گذشته گفت: ما می خواهیم هر کشوری مرزهای خود را بشناسد و رژیم صهیونیستی تنها رژیم در جهان است که مرزی برای خود نمی شناسد.

عباس در این دیدار افزود: ˈصائب عریقاتˈ رئیس هیئت فلسطینی مذاکره کننده وسرلشگرˈ ماجد فرجˈ رئیس دستگاه اطلاعاتی فلسطین قرار است هفته آینده با جان کری وزیر خارجه آمریکا دیدار کنند.

عباس به مکان این دیدار اشاره ای نکرد.

محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته در گفت و گوی تلویزیونی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ایجاد کشور فلسطین در مرزهای 1967موافقت کرده است.

ابومازن تاکید کرد ما ورود به جزئیات در مذاکرات پیرامون مناطق و نظایر آن را نخواهیم پذیرفت.