به گزارش پارس به نقل از کیهان ، علی تاجرنیا که برخی همقطاران وی هم‌اکنون متواری‌اند و در اروپا و آمریکا پناهندگی گرفته‌اند با دعوت دولت به رادیکالیسم گفت: متاسفانه مخالفان استیضاح آن گونه که باید و شاید از اطلاعات لازم یا برخوردار نبودند یا برنامه‌شان این نبود که انجام دهند. متاسفانه مجلس چه در حوزه رای اعتماد به نمایندگان و چه بعد از آن در پرسش‌هایی که از وزرا داشته یا بیانیه‌هایی که علیه دولت داده شده یا استیضاحی که صورت گرفته نشان داده در مجموع مجلس اهل تعامل نیست.
به گزارش سایت پویش وابسته به حزب کار وی افزود: دریافت دولت از مجموعه جریان اصولگرایی که یکی از نمادهای آن مجلس است ارزیابی درستی است اما اشکالی که وجود دارد این است که مجموعه دولت و آقای رئیس‌جمهور برخی مواقع به جای این که بخواهند در ادبیاتشان تند شوند و صحبت‌هایی کنند که بعضا نسبت به آنها اعتراضاتی صورت بگیرد باید در حوزه عملکردی صلابت جدی نشان دهند.
تاجرنیا افزود: آن همدلی و هم‌رایی که بایستی در بدنه دولت باشد وجود ندارد و این آفتی برای دولت است و همین امر باعث می‌شود در چنین مواجهه‌هایی آن طور که باید و شاید تمام انرژی دولت و سیستم اجرایی به دنبال این موضوع نباشند.
یادآور می‌شود طیف تندروها در مجلس ششم با دمیدن در سناریوهایی نظیر حاکمیت دوگانه، استعفا و خروج از حاکمیت و خیز ناکام برای تعطیلی انتخابات نقش پررنگی در ناکارآمدی‌های دوره اصلاحات داشتند و اکنون در صددند ورشکستگی به تقصیر در فتنه‌گری سال 88 را از طریق تحریک دولت به رادیکالیسم جبران کنند.