پهپادهای آمریکا در جدیدترین حمله به مواضع داعش دو خودروی زرهی این گروه تروریستی را منهدم کردند.
به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مقامات ارتش آمریکا اعلام کردند که حملات هوایی پهپادهای این کشور دو خودروی زرهی گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش را در جنوب شهر «سنجار» در عراق منهدم کرده‌اند.
به گزارش آسوشیتدپرس، این حمله که ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمریکا روز جمعه طی بیانیه‌ای آن را اعلام کرد تازه‌ترین دور از حملات جنگنده‌ها و پهپادهای آمریکایی به مواضع این گروه است که از هفته پیش آغاز شده است. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد دستور حملات هدفمند جنگنده‌های آمریکا در عراق را صادر کرده است.
در بیانیه ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمده که حملات جدید آمریکا در واکنش به گزارش‌هایی از نیروهای پیشمرگه کرد بوده که تصریح کرده بودند شبه‌نظامیان داعش در روستای «کوجو» به غیرنظامیان حمله کرده‌اند. مقامات آمریکایی می‌گویند پهپادهای هوایی یک خودروزی زرهی را تا زمان حرکت به نزدیکی یک جاده در نزدیکی سنجار تعقیب کرده و سپس دو خودروی زرهی را در این منطقه منهدم کردند.
پیش از این گزارش شده بود نیروهای شبه‌نظامی داعش 80 نفر را در روستای «کوجو» در شمال عراق اعدام کرده‌اند. به گفته آنها قربانی‌ها، مردان فرقه «ایزدی» از روستای «کوجو» واقع در 20 کیلومتری جنوب منطقه «سنجار» بوده‌اند.