پايگاه خبري تحليلي «پارس»- با سنجش آسیب پذیری شهرکهای صهیونیستی از موشکهای مقاومت و قرار گرفتن سراسر اراضی اشغالی فلسطین در تیررس موشکهای آن در نبرد اخیرغزه، صهیونیستها در برابر این واقعیت که مرگ و زندگی ساکنان اراضی اشغالی در گرو مقاومت مردم فلسطین است، تسلیم شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: حملات موشکی حماس پس از اعلام پایان آتش بس اسرائیل را در شرایط دشوار قرار داد.

بازگشت ساکنان مناطق جنوب اسرائیل به خانه هایشان بعد از اعلام آتش بس، نشان می دهد زمام امور در دست مقاومت غزه است.

فلسطینیها از خواسته هایشان برای گشایش بندری در غزه کوتاه نیامدند و وقتی در قبال این خواسته پاسخ مثبت دریافت نکردند به حملات خود علیه اسرائیل ادامه دادند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: نتانیاهو و اعضای شورای وزرای اسرائیل ناچارند یکی از گزینه هایی که در خصوص غزه پیش رو دارند انتخاب کنند که هیچ یک مناسب نمی باشند.

نتانیاهو و موشه یعلون وزیر جنگ اسرائیل و بنی گانتز رئیس ستاد ارتش از شروع عملیات نظامی گسترده علیه غزه خودداری می کنند.بازگشت به مذاکرات قاهره تداعی گر کوتاه آمدن اسرائیل در برابر دیکته های حماس است.

"نفتالی بنت" رئیس بیت یهودی به گزارشگر اسرائیلی گفت: ما در لحظه آزمایش قدرت بازدارندگی اسرائیل برای سالهای آینده، قرار گرفتیم.

"دانی دانون" نماینده کنست در این باره به گزارشگر اسرائیلی گفت: حماس یک نهاد تروریستی است که وضعیت دولت اسرائیل را مختل کرده لذا باید آن را شکست دهیم و به اظهارات بان کیمون و موضع سازمان ملل توجه نکنیم.