پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- روزنامه انگلیسی زبان «فایننشال تریبیون» به زودی منتشر می شود.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، طرفداران اقتصاداد سرمایه داری با همکاری ارگان غیررسمی اقتصاددانان لیبرال،‌ به زودی روزنامه اقتصادی انگلیسی زبان این طیف را منتشر خواهند کرد.

عباس آخوندی که از قدیم الایام از پشتیبانان تیم اقتصاددانان متمایل به جریان لیبرال بوده است؛ به همراه حسین عبده تبریزی و مسعود نیلی، از حامیان این روزنامه محسوب می شوند. موسی غنی نژاد، علی نقی مشایخی و محمدطبیبیان ‌از دیگر چهره های جریان متمایل به لیبرالیسم اقتصادی نیز در شمار حامیان این روزنامه قرار دارند.

liberaleghte2

مدیر مسوول دنیای اقتصاد در جمع شورای سیاستگزاری

در جهت حمایت از سیاستهای اقتصادی دولت مبتنی بر دیدگاههای صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، این تیم، اخیرا یک سایت اینترنتی با امکانات بالا نیز راه اندازی کرده است.

liberaleghte1

خسرو قدیری، که از قدیم الایام گرایش های چپ گرایانه داشته و در عمر جدید روزنامه نگاری خود،‌ فعالیت اجرایی در همشهری را تجربه کرده است، مسئول تحریریه این روزنامه جدید التاسیس شده است.

liberaleghte

عباس آخوندی، خسرو قدیری و غلامرضا سلامی

روزنامه مذکور در قالب مجموعه دنیای اقتصاد که در بین خبرنگاران، از لحاظ موقعیت و اعتبار، به کیهان اقتصادی لیبرال ها مشهور شده است،‌ فعالیت خواهد کرد.

liberaleghte4

دبیران و اعضای تحریریه

برآوردها نشان می دهد هزینه های راه اندازی یک روزنامه فارسی زبان در حال حاضر حدود 35 میلیارد و 500 میلیون ریال است لیکن هزینه های جاری با توجه به محتوای روزنامه و البته یک زبان خارجی، متفاوت و قابل توجه ارزیابی می شود.

با توجه به اینکه متمایلین به اقتصادسرمایه داری طرفدار دولت روحانی، تلاش دارند روزنامه انگلیسی زبان راه اندازی کنند باید دید آیا در داخل کشور نیز مخاطبینی را مورد توجه دارند؟

liberaleghte3