پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- هیئت رئیسه مجلس عراق، جلسه بعدی پارلمان را به روز یکشنبه آتی موکول کرد و رئیس جمهور و رئیس مجلس عراق، موضوع تعیین بزرگ‌ترین فراکسیون برای تشکیل دولت را در نشست مشترک بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، پس از آن که نمایندگان مجلس عراق به اتفاق آرا به اساسنامه مجلس و تشکیل کمیته حقوقی موقت برای وضع قانون هاي دادگاه فدرال و شورای فدرال رای دادند، مجلس اعلام کرد که جلسه بعدی آن روز یکشنبه آتی برگزار خواهد شد.

در جلسه امروز مجلس عراق همچنین گزارش های نمايندگان درباره اوضاع شهرهای ناآرام، قرائت شد.

به گزارش السومریه نیوز، مجلس نمایندگان عراق امروز جلسه خود را با ریاست سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق و با حضور 168 نماینده عراقی تشکیل داد. موافقت با استعفای عدنان الزرفی استاندار نجف و سرکون لازار صلیوا وزیر محیط زیست از عضویت پارلمان جز برنامه های کاری امروز جلسه مجلس عراق بود.

درهمین حال، یک منبع پارلمانی اعلام کرد که سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق و فؤاد معصوم رئیس جمهوری این کشور با هدف بررسی موضوع بزرگ ترین فراکسیون مجلس، با يكديگر ديدار كردند.

فؤاد معصوم برای دیدار با الجبوری در ساختمان مجلس حاضر شد و دو طرف دراین دیدار به بررسی موضوع بزرگ ترین فراکسیون مجلس پرداختند.