به گزارش پارس، کیهان نوشت؛ احمد خرم در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت: میانگین مدت اجرای پروژه‌های کوچک، در انتهای دولت آقای هاشمی و سه سال اول دولت آقای خاتمی به 12/5 سال رسید. در دولت آقای خاتمی تدابیری اندیشیده شد که پروژه جدیدی شروع نشود و تخصیص‌های عمرانی پایین نیاید که در انتهای دولت ایشان به 9 سال کاهش پیدا کرد ولی در دولت دوم آقای احمدی‌نژاد به 15 سال افزایش پیدا کرد. این آمار عمق فاجعه را نشان می‌دهد.
خرم به دلایل کاملا روشن نمی‌گوید که دولت‌های سازندگی و اصلاحات مجموعا 15هزار پروژه عمرانی نیمه‌تمام را برای دولت پس از خود به یادگار گذاشتند و اگر این دولت فقط می‌خواست همین پروژه‌ها را به سرانجام برساند، فرصت و سرمایه کم می‌آورد. برخی از این پروژه‌ها 3، 5 و یا حتی 10 سال به تأخیر افتاده بود، هر چند که مقامات دولت‌های سازندگی و اصلاحات بهره‌برداری‌های تبلیغاتی لازم را درباره آن پروژه‌ها انجام داده بودند.
اتفاقا برخلاف ادعای احمد خرم، روند اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پس از دولت اصلاحات سرعت گرفت و این ادعا که مدت اجرای پروژه‌ها از 12/5 سال به 15 سال رسید خلاف واقع است. در این میان اگر هم در دو سه سال آخر دولت احمدی‌نژاد به اعتبار عملکرد حلقه انحرافی برخی اولویت‌ها گم شد، در حقیقت نوعی دنباله‌روی از افراطیون کارگزاران و سازندگی بود.
این نکته نیز گفتنی است که در همان دوره اصلاحات (10-12 سال پیش) پول گل و شیرینی افتتاح فرودگاه امام‌خمینی توسط زیردستان آقای خرم (عضو حزب مشارکت) 2میلیارد تومان شد و با اعتراض رسانه‌ها مواجه گردید.