یکی از کسانی که در عرصه مطبوعات می‌خواست یکشبه ره صد ساله بپیماید و به همین خاطر سال‌هاست از این شاخه به آن شاخه می‌پرد و ضمن موج‌سواری، معلوم نیست در چه زمینه تخصصی قلم می‌زند، در برنامه هفت روز جمعه شبکه یک سیما در دفاع از فیلم «متروپل»، ضمن تعریض به روزنامه کیهان گفت: متأسفانه در فحاشی به چهره معتبری چون آقای کیمیایی مطبوعات اصولگرا با رسانه‌های لوس‌آنجلسی همصدا شده‌اند و با یک ادبیات به ایشان بد و بیراه می‌گویند!!

این در حالی است که عموم مطبوعات و رسانه‌های ضد انقلابی در این مدت از کارگردان یاد شده به نیکی یاد کرده و گاه راه مداهنه پیموده‌اند.
از سوی دیگر نیز مطلب کیهان در پاسخ به جریده‌ای بود که فیلمسازی دولتی را نوعی نقطه ضعف سینماگران قلمداد کرده بود و در آن مطلب نویسنده یادآور شده بود در میان آثار «مسعود کیمیایی» فیلم‌های مثبتی همچون «تیغ و ابریشم»، «سرب»، «ضیافت» و... هم به چشم می‌خورد.
برای دولت و نظام اسلامی کار کردن باید افتخار سینماگران و هنرمندان باشد. کاش این نویسنده به حرف‌های شاعر توانا و مرشد خود (ی- م) مراجعه می‌کرد که اخیراً گفته است: «یک شاعر باسواد حوزه هنری به تمام ادبیات روشنفکران بیسواد می‌ارزد»!