به گزارش پارس به نقل از فارس، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در صحن علنی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی و نیرو نسبت به خشکسالی استان اصفهان و حوزه انتخابیه‌اش تذکر داد و اظهار داشت: استان اصفهان یک استان ملی نیست بلکه بین‌المللی است چرا که میهمانانی که از سراسر جهان به کشورمان سفر می‌کنند از استان اصفهان بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه استان اصفهان در حال نابودی است، از دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و نیرو و رئیس جمهور خواست تا فکری به حال خشکسالی استان اصفهان کنند چرا که باغ‌های باغداران خشکیده شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه در تذکری به وزیر صنعت و وزیر رفاه نسبت به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد خاطرنشان کرد: برای یک‌بار مشکل این قشر را حل کنید که دارند با سختی زندگی می‌کنند و تلاش می‌کنند زنده بمانند.

وی در ادامه از وزیر راه خواست تا نقاط حادثه‌خیز جاده‌های فلاورجان را رفع کند، چراکه از ابتدای سال ۱۰ نفر در این جاده کشته شده‌اند و روز گذشته مادر شهید بکرانی در یکی از این جاده‌ها جان خود را از دست داد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه فلاورجان یک ورودی ندارد از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به ایجاد یک ورودی در این شهر اقدام کند.

نماینده فلاورجان از هیأت رئیسه مجلس خواست تا استیضاح وزرای نیرو و علوم را اعلام وصول کند، چراکه اگر قرار بود نمایندگان قانع شوند تاکنون قانع شده بودند.

موسوی لارگانی در ادامه با بیان اینکه لازم است مجلس از قانون مصوب شده در حوزه تقسیمات کشوری دفاع کند چرا که این قانون هم‌اکنون اجرا نمی‌شود، ادامه داد: تعدادی از روستاهای فلاورجان استعداد ارتقا به شهر را دارند اما در این راستا اقدامی صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: متأسفانه برخی از افرادی که پاسخ به صلاحیت استعلام آنها از سوی نهادهای امنیتی منفی بوده و در فتنه ۸۸ فعال بودند در بیمه ایران به کار گرفته شده‌اند.