اعتراض مولاوردی و دستور روحانی درباره حضور زنان در ورزشگاه
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
به گزارش پارس، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان در گفتگو با مهر درباره اعتراض اش به عدم حضور زنان در مسابقات والیبال و واکنش هیأت دولت به این اعتراض گفت: آقای رئیس جمهور در این باره توضیح خواستند و من به آقای روحانی توضیح دادم که قبلا این ممنوعیت برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای مسابقه والیبال وجود نداشته و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیت ها و محدودیت ها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت عمومی جوانان است.

وی افزود: رئیس جمهور در این باره توضیح بیشتر خواستند و قرار شد من و گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این باره تعاملاتی داشته باشیم که تدابیر و ساز و کارهایی صورت گیرد که هم نگرانی افرادی که نگران حضور زنان در ورزشگاه هستند برطرف و به ویژه خواسته نسل جوان در مسابقات بین المللی محقق شود.

مولاوردی در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران- لهستان و ایران- ایتالیا وجود دارد گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم و به رایزنی هایمان ادامه می دهیم.

به گزارش مهر شهیندخت مولاوردی در فیس بوکش از اعتراض اش به عدم حضور زنان برای تماشای مسابقات والیبال در هیأت دولت خبر داده بود.