به گزارش پارس به نقل از فارس: رییس‌جمهور بر ضرورت وفاق و هماهنگی همه مسئولان نظام برای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه کشور تأکید و اظهار امیدواری کرد: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی منشأ خدمات برای ملت ایران شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌ جمهور، عصر شنبه و در جمع رییس و اعضای شهر تهران و شهردار و معاونان شهرداری پایتخت گفت: همه مسئولان باید در زمان ایفای مسئولیت خود دست در دست هم قرار دهند تا منشأ خدمات برای همه ایرانیان بویژه مردم تهران باشند.

روحانی با تبریک سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) اظهار امیدواری کرد: ظل توجهات آن حضرت منتخبان ملت بتوانند در مسیر رفاه و سعادت آنها و توسعه کشور گام بردارند.

رییس جمهور همچنین گفت: امیدوارم با توجه به عنایات منجی عالم بشریت، آلام و مصایب مسلمانان منطقه بویژه از ناحیه تروریست ها از بین برود و صلح و ثبات و امنیت در دنیای اسلام حاکم شود.

وی همچنین در این جلسه سالگرد دوره چهارم انتخابات شورای شهر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

پیش از سخنان رییس‌ جمهور، احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از استقرار مناسبات مبتنی بر اخلاق و ادب بر روابط دستگاه‌ها به توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری بیشتر مجموعه مسئولان شهر تهران و دولت اشاره کرد و گفت: امروز زمینه لازم برای حل مشکلات مردم بیش از پیش مهیا شده است.

در این جلسه هر یک از حاضران در خصوص مهمترین مسایل پایتخت ایران اسلامی نظیر آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی، حفاظت از بناها و نمادهای تاریخی، رشد کمی و کیفی شهر و تأمین سلامت پایتخت نشینان مطالبی عنوان کردند.