پايگاه خبري تحليلي «پارس»- دكتر جواد جهانگيرزاده گفت: در انتخابات هيات رييسه مجلس، فراكسيون اصولگرايان توانست منسجم‌تر وارد ميدان شود و اين انسجام در رفتار و عملكرد فراكيسون رهروان به اندازه فراكسيون اصولگرايان نبود

جواد جهانگيرزاده عضو هيات رييسه فراكسيون رهروان به پايگاه خبري تحليلي «پارس» گفت: اين نتيجه بايد هشداري باشد به رهروان تا در شيوه مديريت آراي خود بازنگري و اصلاحي انجام دهند.

وي افزود: بايد از نتيجه اي كه حاصل شده بياموزيم كه  انسجام بيشتري در فراكسيون رهروان داشته باشيم، چون به هر حال از جايگاه راي جمعي و تشكيلاتي اين فراكسيون يك قدم عقب رفت. اگر خيلي زود و آگاهانه اين نتيجه در فراكسيون رهروان حاصل شود بايد نتيجه آن را در انتخابات كميسيون‌ها شاهد باشيم.

وي اضافه كرد: اين وضعيت مي‌تواند وضعيت و شرايط جديدي براي انتخابات آينده مجلس باشد و آرايش جديد آرام آرام خود را نشان مي‌دهد.

وي با اشاره به عملكرد چند ماه گذشته دولت در نتيجه انتخابات هيات رييسه گفت: برخي رفتارها و واقعيت‌هاي دولت در عرصه سياست‌هاي داخلي و فرهنگي باعث شد تا قسمتي از فراكسيون رهروان با فراكسيون اصولگرايان احساس نزديكي كنند و تصميم بگيرند كه راي مشتركي به صندوق بيندازند.

وي خاطرنشان ساخت: رفتار فراكسيوني در مجلس ما چندان جا نيفتاده است، به اين معنا كه هنوز برخي از احساسات و عواطف شخصي هم در تصميم‌گيري‌هاي افراد تاثيرگذار است و هنوز تصميمات تشكيلاتي نتوانسته به طور كامل جاي روابط فردي را در تصميم‌گيري‌ها و آراي نمايندگان بگيرد.