به گزارش پارس به نقل از کیهان، مجید محمدی در مصاحبه با رادیو فردا گفت: روحانی به روشنی گفته با مسائلی مانند گشت ارشاد و جمع‌آوری بشقاب‌های ماهواره‌ای مخالف است اما نظرات او در این خصوص در عمل اجرا نمی‌شود.

رادیو فردا افزود: روحانی گفته مردم خودشان راه بهشت را پیدا می‌کنند و نمی‌توان آنها را با زور و شلاق به بهشت فرستاد. حسن روحانی گفته که باید اجازه داد مردم راحت باشند و نباید این قدر هر روز در زندگی آنها دخالت کرد، او این سخنان را در همایش «بیمه سلامت و همگانی» بیان کرده است.
این رادیو در ادامه افزود: «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور می‌گوید که نیروی انتظامی برای امنیت اجتماعی و مصونیت کل جامعه با موارد آسیب‌های اجتماعی برخورد می‌کند. به گفته وی باید در حفاظت از ارزش‌های دینی، اخلاق عمومی جامعه و برقراری امنیت اجتماعی فعال‌تر عمل کرد تا شاهد مظاهر نامناسب ارزشی و اخلاقی در جامعه نباشیم.
محمدی در این خصوص گفت: سخنان وزیر کشور در حوزه مسائل اجتماعی بیشتر از سخنان روحانی، نشان دهنده سیاست‌های رسمی حکومت است به عبارتی وزیر کشور دارد سیاست‌های رسمی حکومت را اعلام می‌کند و آن همان چیزی است که در واقع دارد عمل می‌شود.
وی افزود: گفتنی است دولت نمی‌تواند مسیری غیر از مسیری که حکومت تاکنون داشته در پیش بگیرد. متأسفانه در حوزه سیاستگذاری اثری از نظرات روحانی دیده نمی‌شود.
خاطرنشان می‌شود محمدی عضو ضد دین حلقه کیان همان کسی است که در بحبوحه فتنه سبز سال 88 اعلام کرد سبزها می‌خواهند آزادی از نوعی به دست آورند که بتوانند آزادانه  شراب بخورند و با مینی‌ژوپ به خیابان بیایند! او همچنین پس از شکست پروژه مشترک سازمان سیا و MI6 و موساد تصریح کرد مشکل اصلی بر سر راه جنبش سبز، نه قانون اساسی و نظام بلکه اصل اسلام و استناد مردم به آن است که باعث شد جنبش سبز ناکام بماند.