به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در مراسم بهره‌برداری بخش‌های بازسازی شده بیمارستان ساسان اظهار داشت: بیمارستان ساسان برای همه ما خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارد. نیمه دهه اول سال ۶۰ به عنوان همراه بیمار به این بیمارستان رفت و آمد زیادی می‌کردم و در دهه ۷۰ نیز دو فرزندم در این بیمارستان به دنیا آمدند.

وی خطاب به مدیران و پرسنل بیمارستان ساسان افزود: وزارت بهداشت متعلق به شماهاست. بیمارستان ساسان نیز در برخی از خدمات حوزه سلامت علی‌الخصوص جراحی پلاستیک و دندانپزشکی پیشقراول است.

وزیر بهداشت با اشاره به برخی مشکلات بیمارستان ساسان که مدیران این بیمارستان اذعان کردند قول مساعد برای حل این مشکلات را داد و عنوان کرد: ما برای برطرف کردن مشکلات این بیمارستان در خدمت هستیم و هر قسمتی که مربوط به وظایف وزرات بهداشت باشد به آن عمل می‌کنیم.

هاشمی ادامه داد: شخص آقای رئیس جمهور و هیئت وزیران اهتمام ویژه‌ای به جانبازان و خانواده‌های ایثارگران دارند، به طوریکه آقای روحانی شخصا به من گفته است که هر زمان که نزد خانواده شهدا و ایثارگران می‌رود روحیه می‌گیرد و شاد می‌شود ولی علاقه‌ای ندارد که این دیدارها رسانه‌ای شود ولی یکی از بزرگان به وی سفارش کرد که بهتر است دیدارهای شخص اول دولت با خانواده‌ شهدا و ایثارگران به اطلاع مردم برسد.

وزیر بهداشت عنوان کرد: با همکاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش خواهیم کرد تا در زمینه ارتقای سلامت به جانبازان و خانواده ایثارگران خدمت کنم.

در ادامه بازدید هاشمی و رئیس بنیاد شهید از بخش‌های تازه بازسازی شده بیمارستان ساسان هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار می‌کنم که جهت ارتقای خدمات درمانی به جانبازان و خانواده‌ایثارگران قدم برمی‌داریم و امروز نیز از ۳ بخش بازسازی این بیمارستان به بهره‌برداری رسید تا خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا ارائه شود. براین اساس قرار شد مشکلات بیمارستان ساسان براساس وظایفی که برعهده وزارت بهداشت است برطرف شود.

وزیر بهداشت درباره تعرفه‌های خدمات به جانبازان نیز عنوان کرد: پیشنهادی در این باره وجود دارد که از آن استقبال می‌کنیم زیرا بنده نیز اصرار دارم در کل کشور در زمینه خدمات به ایثارگران اقدامات موثری صورت پذیرد که امیدوارم بیمه‌ها همراهی کنند زیرا ما به این جامعه وامدار هستیم و خدمت به جانبازان و خانواده ایثارگران خواسته کل ملت ایران است. براین اساس درمان‌های بیماریهای مزمن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.