به گزارش تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی، اظهار داشت: باید مسایل اقتصادی توسط افراد چه در دولت و چه در مقام وزیر از شفافیت و سلامت برخوردار باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا دولتی که مدعی بود فساد در دولت گذشته بوده است، به موضوع رانت ۶۵۰ میلیون یورویی توجه نمی‌کند، گفت: بهترین پاسخ را دولت می‌تواند بدهد که چرا علی‌رغم اینکه از فساد در دولت قبلی انتقاد می‌کرد امروز وقتی بحثی مانند رانت ۶۵۰ میلیون یورویی را مطرح می‌شود، با خاطی شفاف برخورد نمی‌کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: انتظار ما از دولت این است که همان‌طور که با رویکرد شفافیت اطلاعات و بحثمبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت‌خواری بر سر کار آمده است، امروز نیز در این عرصه شفافیت را رعایت کند.

پورابراهیمی یادآور شد: حالا اگر یک مورد تخلف کرد چه اشکالی دارد دولت با جسارت اعلام کند که با متخلف برخورد کرده است و اگر هم تخلفی صورت نگرفته است، اعلام کند که نیست مثلاً نمایندگان اشتباهاً این موضوع را پیگیری کردند.