به گزارش پارس، محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اخبار منتشره در مورد استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: این استیضاح را به عنوان خبر شنیده‌ام.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد عزل و نصب‌های صورت گرفته در دانشگاه‌ها اضافه کرد: برخی اقدامات انجام شده در این حوزه مورد تایید نمایندگان و مردم نیست.

اسماعیلی به شعار اعتدال و تدبیر و امید رئیس جمهور برای تشکیل دولت اشاره و اضافه کرد: انتظار این است که افراد معتدل، معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در مسئولیت‌ها به کار گرفته شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اقدامات انجام شده در وزارت علوم جای سئوال دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خود را مکلف به برخورد با انحرافات می‌دانند.

این مسئول با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات استان زنجان توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان قول حل برخی مشکلات و آغاز استارت پروژه‌های نیمه تمام استان را در سال جاری داده‌اند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد پیگیری سفر رئیس جمهور به استان زنجان توسط نمایندگان گفت: این پیگیری در دستور کار قرار دارد ولی این سفرها طبق یک برنامه‌ریزی خاص انجام می‌شود.