به گزارش پارس روزنامه آرمان طی یادداشتی به قلم الهه کولایی نوشت: انتظار ملت از یک رئیس‌جمهور کارکشته که ده‌ها سال در سمت‌های حساس حضور داشته و با حساسیت‌های مسائل مختلف آشناست، چیزی جز صبوری در برابر هجمه‌های غیرمنصفانه نیست.

مردمی که به آقای روحانی رای دادند امروز نیز انتظار و اطمینان دارند که دولت در برابر مخالفان و کسانی که دروغ می‌گویند و فیلم می‌سازند و دیگر رفتارهای ناروا را علیه دولت به نمایش می‌گذارند، صبوری بیشتر و خویشتنداری کند.

فردی که به مردم‌سالاری اعتقاد داشته باشد و اصول دموکراسی و آزادی بیان را درک کند در پاسخ اهانت‌ها و هجمه‌‌ها مقابله به مثل نخواهد کرد و پرخاش و ستمی را که منتقدان بی‌انصاف به دولت روا می‌دارند را با روش خودشان پاسخ نخواهد داد.

اگر قرار باشد افرادی که در مصدر امور هستند نیز در برابر منتقدان عنان از کف بدهند و انتقاد کنند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. البته در چند سال گذشته متاسفانه افرادی با چنین عقایدی در مسئولیت‌های مختلف قرار داشتند و البته واکنش مردم در برابر این تفکرات، انتخاب افرادی بود که تغییر در وضعیت قبلی به وجود آورده و روی به افرادی بیاورند که خوب و بد کشور را بر اساس تجربیات و علمی که دارند تشخیص می‌دهند؛ البته بدیهی است افرادی که در این شرایط منافع خود را از دست رفته می‌بینند شروع به بهانه‌جویی کنند.

یک روز به بهانه مهمانی همسر رئیس‌جمهور جنجالی دروغین بر پا کنند و روز دیگر به وزیران مختلف دولت به خاطر رفتار و گفتار و حتی شایعات ایراد بگیرند و بخواهند که درباره تک‌تک مسائلی که در حوزه یا غیر حوزه وزارتی‌شان رخ می‌دهد پاسخگو باشند. متاسفانه این جناح تندرو که هم در مجلس متعلقانی دارد و هم برخی رسانه‌ها را اداره می‌کند کمتر پایبند اخلاقیات است و از هر روشی که بتواند به دولت هجمه وارد می‌کند.