به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این خبرگزاری در مشهد  اظهار داشت: سیاست غرب با ما سیاست تحقیر و تحمیل است و آنها دائماً در حال تحقیر ایران هستند، امام راحل فرمودند در مواجهه با آمریکا باید مانند سگ رفتار کرد و اینگونه  معنا کرد که اگر از سگ فرار کنی به دنبالت خواهد آمد؛ اما چنانچه دنبالش کنی فرار خواهد کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باید مطالبه گر بود که متاسفانه دولتمردان ما مطالبه گر نیستند و به دلیل اینکه دولت مطالبه گر نیست نه تنها آمریکا که در نهایت روسیه نیز کنار آمریکا خواهد آمد و هرآنچه بخواهد به ایران تحمیل خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه راه حل این موضوع نگاه و اعتماد به درون است، گفت: متاسفانه باید بگوئیم وزارت خارجه ای که نسبت به غرب مرعوب است منافع ملی مردم ایران را تامین نخواهد کرد همانطور که در توافق نامه ژنو منافع ملی و عزتمندی  ایران را تامین  نکرد.


حجت الاسلام رسایی در پایان گفت: تحریم ها برداشته نخواهد شد وضعیت اقتصادی بدتر از این خواهد شد و بدانید روزی را خواهید دید که توافقنامه ژنو تحریم ها را علیه ایران بیشتر خواهد کرد و دست از سر ما برنخواهد داشت تا روزی که ما شبیه آنان شویم و این پیام قرآن است، چنانچه ما می خواستیم شبیه آنان شویم اصلاً انقلاب نمی کردیم.