به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، امیرحسین سقا در صفحه اجتماعی خود نوشت:

اینکه رئیس محترم مجلس، سرانجام بعد از چندسال ِ اخیر، تصمیم گرفتند حمایتی از جایگاه ریاست جمهوری در کشور داشته باشند، خیلی خوب و مبارک است، اما چرا انقدر دیر؟

ما خوشحالیم که جنابتان یک سخنرانی کامل را،   به حمایت از دولت اختصاص داده و حسابی سازندگان مستند « من روحانی نیستم» را از خدا ترساندید! اما باز چرا انقدر دیر؟  

خواستم یادتان بیندازم که سال ۸۸،   در تیراژ ۵ میلیون CD ای تحت عنوان « نود سیاسی» منتشر شد که خروار خروار دروغ و تهمت و توهین را حواله ی رئیس جمهوری می کرد که اوهم اتفاقا قانونی و با رای مردم انتخاب شده بود!  

سوال اینجاست که آن روز چرا موضعی نگرفتید؟ آن روز تخریب رئیس جمهور در این به ظاهر مستندهاروا بود؟ یادمان نمی رود که رهبر معظم انقلاب با آن که   جایگاه قانونی شان از شما بسیار بالاتر بود در برابر این موج تخریب بارهای بار موضع گرفتند و فرمودند: « من میدیدم یا گاهی می شنیدم؛ تهمتهائی زدند، حرفهائی گفتند؛ به کی؟ به کسی که رئیس جمهور قانونی کشور است، متکی به آراء مردم است. نسبتهای خلاف دادند، رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است، به دروغ گوئی متهم کردند! اینها خوب است؟ کارنامه های جعلی برای دولت درست کردند، اینجا آنجا پخش کردند، که ما که در جریان امور هستیم، می بینیم میدانیم که اینها خلاف واقع است؛ »

امانه شما و نه بسیاری دیگر که امروز نگران سنگ اندازی در مسیر فعالیت دولت فعلی هستند، در برابر آن تخریب ها و توهین ها سکوت کردند، در واقع ما معنای سکوت گورستانی ای را که در سخنانتان فرمودید، دیروزها در سکوت بسیاری از دوستان دیدیم که در مقابل آن همه هجمه علیه دولت قانونی سکوت کرده و هیچ نگفتند!