به گزارش پارس به نقل از فارس: در این نشست آقای ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما و معاونان رسانه ملی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و مدیران کل این وزارتخانه نحوه همکاری متقابل بین سازمان صداوسیما و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.


علی ربیعی در پایان، نتایج این نشست را مثبت ارزیابی و از رئیس سازمان صداوسیما برای میزبانی آن قدردانی کرد.

وی گفت: خوشبختانه این نشست در فضایی بسیار خوب انجام شد و  در خصوص موضوعات تغییر فرهنگ کار، اشتغال، تعاون و حمایت از گروه های آسیب پذیر جامعه بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان این مطلب که بحث آموزش، مهارت های کار یکی از دغدغه های ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: خوشبختانه در این باره با صداوسیما به توافق رسیدیم که شبکه های رادیویی و تلویزیونی با تولید برنامه های متنوع به ما در امر آموزش حرفه ای کمک کنند.

ربیعی با بیان این که صداوسیما تنها رسانه ای است که می تواند فعالیت های این وزارتخانه را در بین جامعه انعکاس دهد اظهار کرد: امروز تعامل دولت و رسانه ملی درحد بسیار مطلوبی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری سازمان صدا و سیما را در امر تبلیغ برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها ستود و افزود: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها صداوسیما بسیار خوب عمل کرده است و همکاری بسیار نزدیکی با دولت داشته که شایسته قدردانی دارد.

وزیر کار در آستانه فرا رسیدن روز جهانی کارگر گفت: برای قشر زحمتکش جامعه دو طرح بسیار خوبی داریم؛یکی افزایش دستمزد کارگران بود که انجام شد و دیگری که در سال جاری به‎ طور جدی آن را دنبال خواهیم کرد. موضوع ما بهبود وضعیت روابط کار، کارگروه های تولیدی، مستمری بگیران، بازرسی و کنترل کارخانه جات و کارگاهی خواهد بود.