به گزارش پارس به نقل از فارس، رضا صابری نماینده مردم آزادشهر و رامیان با اشاره به تغییر و تحولات جناحی و افراطی در حوزه انتخابیه اش، گفت: برای اعلام این اعتراض روز گذشته به وزارت کشور رفتم تا با آقای وزیر صحبت کنم اما از ساعت۲ بعداظهر روز گذشته تا ۴ صبح هیچکس جواب مرا نداد.

وی افزود: بنده به نشانه اعتراض به دولت و وزیر کشور که دست به عزل و نصب های افراطی و جناحی زده است، گفتم تا زمانی وزیر کشور پاسخگو نباشد در دفتر ایشان تحصن خواهم کرد.

وی گفت: تا ساعت ۴ صبح امروز (چهارشنبه) در دفتر وزیر کشور تحصن کردم اما آقایان آمدند و چراغ ها را خاموش کردند و گفتند « اگر ۱۰ روز هم اینجا بمانی کسی پاسخگو نخواهد بود» .

صابری با بیان اینکه « اگر بنده را از دفتر وزیر کشور بیرون نمی کردند تا زمان پاسخگوی وزیر کشور به تحصن خود ادامه می دادم» ، تاکید کرد: قطعا به بی ادبی وزیر کشور و دولت به نمایندگی از مردم پاسخ خواهم گفت؛ اینها ادعای پاسخگوی دارند اما حتی معاونان وزیر کشور با اینجانب که در دفتر تحصن کرده بودم تماس نگرفتند.

صابری با بیان اینکه دولت راستگویان به نمایندگان مردم مدام دروغ می گوید، افزود: دولت فعلی هیچ ظرفیتی برای پاسخگوی به مردم ندارد و کوچکترین نقد را هم سرکوب می کند.