به گزارش پارس به نقل از فارس، دبیر هماهنگی میثاق یاران خراسانی با مقام معظم رهبری امروز در نیشابور اظهار کرد: مردم ولایت مدار و شهید پرور نیشابور به برکت قدوم مبارک حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) همواره مفتخر هستند که حدیث سلسلة الذهب را که اساس ولایت و امامت است در طول تاریخ زنده نگه داشته و در طلیعه سال ۹۳ از این شهر ولایت مدار به دیدار ولی امر زمان خود می روند.

حامد شیرازیان افزود: مقام معظم رهبری با تعیین نقشه راه انقلاب و جهان اسلام از مضجع شریف رضوی تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب و امید آنان را به یأس مبدل می کنند و به دل های دوستان قوت و گرما می بخشند.

شیرازیان خاطرنشان کرد: صدها نفر از اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهیدپرور نیشابور روز جمعه اول فروردین ماه ۱۳۹۳ ساعت ۹ صبح برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشوای عظیم الشأن امت اسلام در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: ما با حضور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با آرمان های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کرده و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید خواهیم کرد.

شیرازیان گفت: مردم نیشابور در سال ۹۲ با حضور پرشکوه و مشارکت مثال زدنی خود در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رقم زدند.