به گزارش پارس به نقل از ایلنا، سعید اله بداشتی که با حکم ترکان به عنوان دستیار جوان معرفی شده گفت: من خود در ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی شاهد بودم که در مشکلاتی که ایجاد می شد آقای مهندس ترکان با ذکاوت مشکلات را حل می کرد. سال گذشته در چنین سال هایی هسته هایی تشکیل داده بودیم و ما جوانان که مستقیما در ستاد انتخاباتی با کاندیدا فعالیت می کردیم در مشکلات به حمایت های مهندس ترکان و آقای نعمت زاده متکی بودیم.

وی ادامه داد: در هسته هایی که در ستاد تشکیل داده بودیم به این نتیجه رسیدیم که واژه مشاور به کسی اطلاق می شود که تجربه هایش بیشتر از شخص طرف مشاوره باشد. از طرفی عده ای درباره معدل سنی دولت انتقاداتی داشتند، بحثی با دوستان داشتیم که باید این دولت فضایی را ایجاد کند که مدیران با تجربه شوند. باید بتوانیم نسلی از مدیران جوان را به جامعه تحویل دهیم. نسل مدیران دهه شصت ما باید در چارچوب هایی از پیش تعیین شده مدیران جوانی را تربیت کنند. مثلا آقای مهندس نعمت زاده بتوانند بگویند در این مدت ۵۰۰ مدیر صنعتی را تربیت کرده ام. به هر حال مدیر نه فقط در حوزه آکادمیک بلکه در یک کارگاه تربیت می شود.

دستیار جوان تاکید کرد: بر همین اساس و با طرح دغدغه هایی چون پیر شدن رده مدیران کشور و لزوم کادرسازی در حوزه تربیت مدیران جوان و اصلاح و ترمیم ضربات روانی نسل جوان ما طی سال های اخیر، نهایتا قرار شد که حوزه ای به نام دستیار جوان تعبیه شود.

وی ادامه داد: مهندس ترکان با هوشمندی ماموریت هایی برای دستیار جوان تعریف کردند و از آنجا که ایشان رابطه ای اعتمادآمیز با ریاست جمهوری و حتی مقام معظم رهبری دارند چیزی می گویند و وقتی کاری را انجام می دهند زیبنده نیست در کار آن قلت آورده شود. ایشان ماموریت هایی ویژه برای دستیار جوان قرار دادند که یکی از این ماموریت ها کارآفرینی و تشکیل بنگاه های خصوصی برای جوانان است.

اله بداشتی با بیان این که ما در شهرستان ها انتقادات جوانان را منتقل می کنیم و تلاش می کنیم در زمینه های گوناگون به نتیجه ای برسیم، تصریح کرد: با این کار مثلا در دوره دوم ریاست جمهوری یا انتخابات مجلس و در حوزه های برنامه ریزی برای جوانان می توان از این یافته ها استفاده کرد.

مهندس ترکان به من حکم دستیار جوان داده اند و افتخار امضای این حکم توسط آقای ترکان برای من بسیار ارزشمند است. ما مشکلات را منتقل می کنیم و آقای مهندس ترکان گاهی مشکلات را به برخی از وزرا می سپارند.