به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به غیرمشروع خواندن دولت دهم که در ضمن مصاحبه ویژه نامه روزنامه اعتماد با هاشمی رفسنجانی مطرح شده بود، با بیان اینکه نامشروع خواندن دولت گذشته سخنی ضدانقلابی است، گفت: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که با شفافیت و روشنی توسط مردم رئیس جمهور را در یک نظام مردم سالار انتخاب می کند.

وی افزود: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران جزو آزادترین نظام های دموکراتیک است و طبیعی است که رئیس جمهوری که از این طریق و ساختار انتخاب شود مشروع بوده و علاوه بر آن تأیید مقام معظم رهبری نیز مشروعیتی مضاعف به رئیس جمهور می دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این سخن، سخن غیرقابل قبول و مردودی است و اگر آقای هاشمی این مطلب را نگفته آن را تکذیب کند؛ به هرحال این تفسیر تفسیر بسیار غلطی است و انتظار این است که دفتر رئیس مجمع تشخیص موضع قاطعانه ای بگیرد.

روزنامه اعتماد در ویژه نامه خود که هفته گذشته چاپ شده بود در مطلبی به نقل از هاشمی رفسنجانی دولت احمدی نژاد را غیرمشروع خوانده بود.