به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تجمع اعتراضی دانشجویان در واکنش به دیدار کاترین اشتون با فتنه گران در مقابل سفارت اتریش دقایقی پیش پایان یافت.

براساس این گزارش، دانشجویان در این تجمع خواستار اقدام انقلابی مسئولان کشورمان و دستگاه دیپلماسی شدند و همچنین در شعارهایی سران فتنه را به اعدام محکوم کردند.

براساس این گزارش، تجمع دانشجویان پس از قرائت بیانیه پایانی به پایان رسید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور تیم حرفه ای در وزارت خارجه و حضور گسترده با تجربه های امنیتی در دولت یازدهم این سوال را در ذهن مردم ایجاد کرده است که این دیدارهای مشمئزکننده اتفاقی هستند؟ آیا مسئولان هماهنگ کننده از آنچه که در این حوزه می کنند آگاهی دارند؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مطمئنا تکرار این حرکت که خلاف عرف دیپلماتیک بوده است نمی تواند بدون اطلاع و هماهنگی دعوت کنندگان آنها باشد. این تحرکات آرزوی غربی ها را فرستادن ناظر به انتخابات های ایران و دخالت در امور داخلی کشور عزیزما را محقق کرده و مطمئنا با اصول سه گانه کشور در تعامل با دیگر کشورها یعنی عزت، حکمت و مصلحت را زیر سوال می برد.

در پایان این بیانیه تأکید شد: فهم ما دانشجویان سراسر کشور براین است که وادادگی فرهنگی موجود دولت یازدهم، در عرصه سیاست خارجی نیز نفوذ کرده و بیش از پیش وابستگی سیاسی و اقتصادی ما را به غرب همراه دارد.