به گزارش پارس به نقل از الف با انتشار این مطلب می افزاید صدای مردم پردیس، رودهن، بومهن، دماوند و… به اعتراض بلند شده است؛ خبرنگار از وزیر راه علت را جویا می شود اما وزیر می گوید آنکه دارد از آزادراه تردد کند و آنکه ندارد، از جاده قدیم رفت و آمد کند! یعنی « آنکه ندارد» ، چون ندارد، باید بمیرد؟ ! زندگی فقط برای « آنکه دارد» هاست؟ ! یعنی دولت وظیفه ندارد به « آنکه ندارد» ها کمک کند؟ ! اصلا مگر وزیری که سرمایه میلیاردی دارد، « آنکه ندارد» را درک می کند؟ !

الف می نویسد: این وزیر همانی است که چندی پیش خط قرمزی روی مسکن مهر کشید و مهر خود را از مردم دریغ کرد و در عین حال هم گفت مردم خودشان پس انداز کنند تا صاحب خانه شوند. اصلا این آقا تا به حال طعم اجاره نشینی را چشیده است که بداند مسکن مهر چه خدمتی به بی خانمان ها کرد؟ ! اصلا مگر یک وزیر باید مردم را درک کند؟ !

البته این جماعت دفعه اول نیست که اینگونه مردم داری سرمایه داری را به نمایش می گذارند! پیش تر هم بزرگان این جماعت گفته بودند که هرکس زیر فلان رقم درآمد دارد، باید از تهران برود. قبل ترش هم می گفتند اشکالی ندارد عده ای از مردم یعنی همان « آنکه ندارد» ها زیر چرخ های اقتصاد له شوند. وقتی رای می خواهیم، « مردم مردم» می کنیم و وقتی رای می آوریم…

یادآور می شود برخی گرانی های مشابه در زمینه تعرفه قیمت گاز و برق نیز اعمال شده است.