به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگلیسی اظهار کرد: در سرمقاله خود به مسأله دیدار نخست وزیر اسرائیل" بنیامین نتانیاهو" با رئیس جمهور آمریکا" باراک اوباما" در کاخ سفید که امروز دوشنبه قرار است انجام پذیرد پرداخت و نوشت: نتانیاهو معمولا در واشنگتن در میان تشویق تمامی اعضای کنگره آمریکا و تملق بزرگترین لابی حامی اسرائیل" آیپک" مورد استقبال قرار می گیرد.

  " فاینشنال تایمز" سپس می نویسد: نتانیاهو در خلال دیدارش با اوباما سعی خواهد کرد درخواست های دولت راست گرای تندرواش و نیز چشم اندازهای" آیپک" برای انجام تحریمهای جدید علیه ایران را محقق سازد ؛ چیزی که مانع گفتگوهای جاری با ایران درخصوص برنامه هسته ای اش خواهد شد.

این روزنامه سپس می نویسد: در رأس دستورکار نشست اوباما و نتانیاهو موافقت نتانیاهو در رسیدن به چهارچوب توافقی بین اسرائیل و فلسطین است که شامل ایجاد دو دولت باشد و فلسطینی ها صاحب یک دولت مستقلی در کرانه غربی رود اردن و سرزمین غزه گردند وقدس شرقی پایتخت آن باشد. و نیز این توافق شامل شهرک سازی های اسرائیل نیز بشود.

این روزنامه در پایان می گوید: اگر هیچ راه حل واقعی محقق نگردد، عدم رسیدن به توافقی برای برپایی دولتی فلسطینی مستقل، باعث تاریک شدن آینده اسرائیل می گردد ؛ چرا که جان کری و سران اسرائیل و اروپا هشدار داده اند که شکست مذاکرات منجر به از دست دادن مشروعیت اسرائیل خواهد شد.