به گزارش پارس به نقل تسنیم، حمید رضا فولادگر در برنامه پرسش و پاسخ مردمی که در مسجد امام علی (ع) اصفهان، برگزار شد، اظهار کرد: دولت باید در شرایطی که در این ۶ ماه ایجاد کرده و کمی فشار تحریم ها کاسته شده، از این فرصت استفاده کند و توان تولید و ایجاد فضای کسب و کار خود را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه در دوره جنگ اقتصادی فرصتی ایجاد شد که بتوان پیشرفت کرد، افزود: توافقنامه ژنو را نباید فتح و فتوح دانست و نه اینکه ژنوچای تلقی کرد بلکه فرصتی ایجاد شده تا بتوان راستی آزمایی کرد و از سوی دیگر از این فرصت استفاده کرد و برای دنیا اعتماد سازی کرده و به سوی پیشرفت حرکت کرد.

**حتی اگر غرب به تعهدات خود عمل نکند، چیزی از دست نداده ایم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سوی ما هیچ گاه نقض عهدی صورت نمی گیرد، گفت: اگر غرب به تعهدات خود عمل نکند، ما چیزی از دست نداده ایم.

فولادگر با بیان اینکه اصول گرایان باید پس از اتفاقات ریاست جمهوری منسجم شوند، افزود: اصول گرایان باید به خود انسجام دهند چرا که یکی از مهمترین دلایل شکست آن ها عدم انسجام بود.

**ضرورت آسیب شناسی دوره های قبلی انتخابات از سوی اصولگرایان

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات اصول گرایان اختلاف با دولت بود، تصریح کرد: اصولگرایان باید دوره گذشته آسیب شناسی کرده تا بتوانند در انتخابات های بعدی پیروز شود، اگرچه به اینکه مجلس خبرگان کمتر در مسائل سیاسی وارد می شود، اما باز هم باید برای این انتخابات نیز مراقب بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره مسائل اقتصادی با اعتقاد بر اینکه در شرایط حساسی هستیم و دلایل نامگذاری سال ها در زمینه های اقتصادی بود، بیان کرد: این تأکیدات با تأکید بر اصل ۴۴ آغاز شد و این نشان دهنده تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد است، سیاست داخلی و خارجی مسائل اقتصادی تعیین کننده است چراکه اگر در این بخش موفق نشویم نمی توانیم الگوی مثبت و صحیحی از انقلاب خود به دنیا ارائه دهیم.

وی با توجه به اینکه ما در بخش علمی پیشرفت های بسیار خوبی داشتیم و به افق های چشم انداز نزدیک شده ایم، گفت: در بخش فناوری نیز پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته ایم اما در بخش اقتصادی اگر نتوانیم موفق باشیم بخش های دیگر نیز ابتر می ماند.