به گزارش پارس، پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شفاهی به تشکل های دانشجویی انقلابی، با بیان اینکه عرصه جنگ نرم « بصیرتی عمارگونه» و « استقامتی مالک اشتروار» می طلبد، خطاب به افسران جوان جنگ نرم تأکید کردند: برای رویارویی با نظام سلطه، تمام ظرفیت های خودتان را بکار گیرید و در این مسیر به وعده های خداوند اطمینان داشته باشید.

متن پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب که صبح امروز (چهارشنبه) توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل قرائت شد، به شرح زیر است:

سلام مرا به فرزندان انقلابیم برسانید و از تلاشهای جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری نمایید:

۱- در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل بیت (ع) بهره ببرید.

۲- شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتروار می طلبد، با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.

۳- نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تجزیه و تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیتهای خودتان را بکار گیرید و در این مسیر به وعده های خداوند اطمینان داشته باشید.

۴- تشکیلات می تواند معبد باشد ولی مبادا تبدیل به معبود گردد. اصول و ارزشهای عقیدتی و معنوی خویش را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضاء تاکید کنید.

۵- افقهای روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده ای امید بخش در پیش رو خواهد داشت. بر تلاشهای خود بیافزایید و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی از همدیگر سبقت بگیرید.