به گزارش پارس به نقل از مهر، سیدمهدی موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: برخی کشورها برای افزایش تعاملات با ایران یک سری محدودیت هایی را برای ماه قائل شدند که قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر لغو ایجاد محدودیت در برگزاری رزمایش های نظامی گفت: هیچ کشوری نمی تواند برای ایران در برگزاری رزمایش ها محدودیت ایجاد کند و تصمیم گیری در این حوزه از اختیارات دولت نیست، زیرا نیروهای مسلح و بالا بردن اقتدار نظامی زیر نظر مقام معظم رهبری است و تا کنون هیچ دستوری از سوی رهبر انقلاب مبنی بر محدودیت در برگزاری رزمایش ها صادر نشده است.

وی تاکید کرد: برگزاری رزمایش ها برای اقتدار و بالا بردن توان رزمی نظام جمهوری اسلامی جزو اختیارات دبیر شورای عالی امنیت ملی نیست و کشوری که در موضع تهدید قرار دارد نمی تواند پیشرفت نظامی و تسلیحاتی خود را متوقف کند.

موسوی نژاد اظهار داشت: ظاهراً کره شمالی هیات نظامی به ایران فرستاد که سفیر آمریکا در سازمان ملل از وزیر امور خارجه طی نامه ای خواسته که سفر این هیات لغو شود.

وی با اشاره به اعتراض تعدادی از نمایندگان نسبت به این موضوع به ریاست مجلس گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی قو داد این موضوع را در شورای عالی امنیت ملی پیگیری کند.