به گزارش پارس به نقل از فارس، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی ۳۵ ساله مادر شهید علیرضا شهبازی مبنی بر دیدار با رهبر معظم انقلاب محقق شد.

این گزارش حاکی است، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ ساز امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا، برای ارواح طیبه شهدا علو درجات را مسألت کردند.

مادر شهید علیرضا شهبازی که ۱۳ سال است آرزوی زیارت رهبر معظم انقلاب را دارد و هر هفته برای تحقق آرزویش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حضور می یابد، صبح امروز و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر سر مزار فرزند شهیدش حضور یافته بود، رهبر معظم انقلاب را زیارت کرد.

مادر شهید پس از زیارت رهبر معظم انقلاب و سلام گفتن به ایشان، رهبر انقلاب به زبان آذری از ایشان احوال پرسی می کنند.

رهبر معظم انقلاب در پایان این دیدار چفیه خود را به مادر شهید علیرضا شهبازی هدیه می دهند.

رهبر معظم انقلاب همچنین بر سر مزار دیپلمات شهید شده در یمن و نیز مزار مرحوم حبیب الله عسگراولادی حضور یافتند.

شهید ابوالقاسم اسدی مسئولیت مالی و کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن را برعهده داشت که به دست گروهک های تروریستی ترور شد.