به گزارش پارس به نقل از مهر، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس از سوی هیات رئیسه قرائت شد که مهمترین آنها به این شرح است:

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی علت فوت دو تن از بانوان تهرانی در آتش سوزی کارگاه تولیدی در خیابان جمهوری شد.

زهره طبیب زاده و فاطمه آلیا نمایندگان تهران در تذکر به وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اهمیت رسیدگی دولت به تعهدات مسکن از عدم رسیدگی به مشکلات مردم در این زمینه و بی توجهی به مشکلات مسکن انتقاد کردند.

کارخانه ای نماینده همدان در تذکر به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به مشکلات محیط زیست و دستورات لازم برای فراهم کردن تمهیدات لازم برای جلوگیری از تلف شدن حیوانات تحت این سازمان شد.

طبیب زاده نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور خواستار بیان علت اخراج رئیس مجمع غنی سازی مجتمع نطنز شد.

قاضی پور و سبحانی فر در تذکری به رئیس جمهور و وزیر تعاون نسبت به عدم تخصیص بند ۸۶ به کارگزاران روستایی و اینکه تاکنون بیمه آنها پرداخت نشده است انتقاد کردند.

جعفری و نعیمی نمایندگان بجنورد و آستارا در تذکر به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار رسیدگی به عدم تمکین بانک ها به اختصاص وام به جوانان برای فراهم کردن زمینه ازدواجشان شدند.

طاهری و موسوی نمایندگان گرگان و مغان در تذکری به رئیس جمهور خواستار حمایت بیش از پیش جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین شدند.

سجادی نماینده سرخس در تذکری به وزیر امور خارجه بر پیگیری به وضعیت ۲۷۰ خانواده ایرانی در ترکمنستان تاکید کرد.

جهانگیری، قاضی پور و فرهنگی نمایندگان ارومیه و تبریز در تذکری به رئیس جمهور بر ضرورت جلوگیری از اظهارات هتاکانه که شائبه ورود زود هنگام برخی از مشاوران رئیس جمهور به بحث های انتخاباتی است، تاکید کردند.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر نفت از دعوت شرکت های انگلیسی برای ورود به ایران انتقاد کرد. وی همچنین در تذکری به وزیر دادگستری و اطلاعات خواستار پیگیری فک پلمپ و رفت و آمد مشکوک کارکنان حزب مشارکت به این دفتر شد.

سلطانی نماینده مردم رزن در تذکری به وزیر تعاون بر ضرورت پیگیری وضعیت نیروهای حق التدریسی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.