به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز تبصره ۳ بند" س" بودجه تصویب شد؛ براساس این مصوبه اجازه فروش اموال غیرمنقول مازاد وزارتخانه های ورزش و جوانان و کار پس از تغییر کاربری و از طریق انتشار آگهی مزایده داده می شود و پول آن به حساب خزانه داری کل کشور واریز می شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز بند" و" تبصره بودجه ۱۳۹۳ به تصویب اعضای کمیسیون اجتماعی رسید و براساس این مصوبه اجازه داده شد که ۲ درصد منابع کمیته امداد و سازمان بهزیستی به ایثارگران اختصاص یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: در جلسه امروز بند" ح" حذف شد چرا که این بند بودجه ای نبوده و در حیطه قانون گذاری بوده است؛ در این بند آمده بود که اعضای هیئت علمی شاغل در سمت های پژوهشی و موسسات آموزش عالی برای داشتن سهام و عضویت در هیئت مدیره شرکت های دانش بنیان و مهندسان مشاور با رعایت اصل ۴۱ قانون اساسی مشمول معاملات دولتی و کشوری مصوب ۱۳۳۷ نیستند.

سعیدی گفت: در جلسه امروز تبصره ۱۵ بند" الف" مبنی بر اینکه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مکلف اند از محل اعتبارات پیش بینی شده مندرج در قانون بودجه کل کشور به انضمام به منابع داخلی و سایر منابع حاصل از سرمایه گذاری ها حقوق جاری و سالانه را برای بازنشستگان، موظفین و مستمری بگیران خود تأمین کنند، نیز تصویب شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز رئیس سازمان زندان ها، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) ، نماینده ای از بنیاد شهید و معاون شورای عالی مبارزه با مواد مخدر حضور داشتند.