به گزارش پارس به نقل از انصاف نیوز، مدیرمسئول روزنامه « آرمان امروز» درباره تلاش برخی رسانه های تندرو در متهم کردن این روزنامه گفت: پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در زمان مدیریت آقای مرتضوی اخبار زیادی در رسانه ها منتشر شد که برخی از آنها در جهت منافع گروهی و سیاسی و همچنین در راستای تسویه حساب های شخصی و سیاسی است.

در گزارش تحقیق و تفحص که در مجلس قرائت شد، آمده بود مبالغی از محل بیت المال در قالب هدیه به معاون اول رئیس جمهورسابق، معاون اجتماعی دولت احمدی نژاد، سرپرست وزارت کار و همچنین ۳۷ نماینده مجلس نهم پرداخت شده است.

حسین عبداللهی در گفت وگو با انصاف نیوز درباره این موضوع توضیح داد: در این گزارش ادعا شده که روزنامه « آرمان امروز» هم مبلغ ۱۰میلیون تومان در قالب کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی در زمان مدیریت سعید مرتضوی دریافت کرده است. به طور قطع تاکید می شود که اهدای کارت هدیه به روزنامه « آرمان امروز» صحت ندارد و برای اثبات ایراد در گزارش، طی نامه ای از رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، آقای علیرضا محجوب رسما خواستیم تا اگر سند معتبری از دریافت کننده این کارت وجود دارد آن را ارائه دهند که تاکنون به این خواسته پاسخی داده نشده است، همین تعلل و تاخیر سبب شد تا شائبه هایی در مورد صحت گزارش ایجاد شود. وی در پاسخ به این پرسش که اگر سند دریافت کننده کارت از سوی علیرضا محجوب ارائه شود چه می کنید؟ ، تصریح کرد: اگر چنین سندی ارائه شود روزنامه آماده است که عینا آن سند را منتشر کند.

عبداللهی همچنین گفت: اگر مبالغی خارج از عرف و قانون از سوی سازمانی به کسی تعلق بگیرد، در قبال آن درخواستی هم مطرح خواهد شد اما همگان شاهد بودند که روزنامه « آرمان امروز» تاکنون هیچ مطلبی که در تایید و تمجید از سعید مرتضوی باشد، منتشر نکرده و بالعکس تحلیل ها و گزارش های پرشماری را در انتقاد به عملکرد مرتضوی منتشر کرده و این تحلیل و گزارش های انتقادی از عملکرد مرتضوی در دادستانی تهران شروع می شود تا تامین اجتماعی.

وی افزود: از زمانی که آقای مرتضوی قاضی پرونده های مطبوعات بودند تا به امروز، انتقاداتی به عملکرد ایشان وارد می دانسته و می دانیم. حال مشخص نیست که چرا برخی که حمایت آنها از آقای مرتضوی در گذشته نه چندان دور جزو وظیفه شان بود و دولت منتسب به خود را پاکدست ترین دولت تاریخ می خواندند، امروز سخن دیگری می گویند و حاضر به پاسخگویی در قبال حمایت های خود از او و دولت متبوعش نیستند.

سردبیر « آرمان امروز» تاکید کرد: ارتباط دادن این موضوع با دریافت کمک های تعریف نشده از تامین اجتماعی موضوعی است که این روزها اصولگرایان تندرو برای متهم کردن رقیب از آن استفاده می کنند و جالب اینکه کسانی این مشی را انتخاب کردند که خود بیش از دیگران مدافع سینه چاک این افراد بودند. هدف برخی روزنامه های خاص از ارتباط دادن این موضوع هم کاملا مشخص و واضح است و افکار عمومی به آن اشراف کامل دارد.

عبداللهی درباره شائبه دیگری که از سوی برخی رسانه ها اخیرا درباره « آرمان امروز» مطرح شده است نیز گفت: برخی رسانه های خاص کمک سازمان تامین اجتماعی به برگزاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را منتسب به روزنامه « آرمان امروز» کرده اند، در حالی که برگزارکننده این سمپوزیوم شخصیت حقوقی مستقلی از روزنامه است.

اصولگرایانی که در رسانه هایشان به شکل نادرستی چنین موضوعاتی را منتشر می کنند ظاهرا یک چشم خود را بسته اند. یک رسانه مدعی اصولگرایی کمک سازمان تامین اجتماعی در برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی را به روزنامه « آرمان امروز» سنجاق کرده است و مرتبط کرده اند، جالب اینکه حتی خبر برگزاری این سمپوزیوم در روزنامه « آرمان امروز» منتشرنشده است. مدیرمسئول « آرمان امروز» همچنین گفت: این اظهارات مغرضانه تنها یک دلیل دارد و آن فرار به جلوی اصولگرایان تندرو برای سرپوش گذاشتن بر حمایت هایی است که ۸سال از دولت متبوعشان دارند و امروز راهی جز گریز از پاسخگویی با متهم کردن رقیب ندارند، غافل ازاین که آنها در عملکرد دولت احمدی نژاد شریکند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند