به گزارش پارس به نقل از واحد مرکزی خبر، یه امامزاده ای بود در نور بهش می گفتند امامزاده بیژن. کلی حرف وحدیت دراومد که امامزاده و بیژن؟ ! اوقاف هم رفت پرونده بیژن را زیر ورو کرد معلوم شد این بنده خوب خدا اسمش بوده بی جن امامردم که ظاهرا از اسم جن می ترسیدند اسمشو عوش کردندگذاشتند بیژن، میگم خوب شد یه اسم دیگه نگذاشتند… تا صحبت از امامزاده است یک خبردیگه هم بدم، هفتصد نفر از اهالی روستایی محروم در خراسان، یارانه یک ماهشان را دادند برای تکمیل امامزاده شان.

خاطرتون هست آقای فتح الله زاده یکسال پیش گفت: " در اروپا برای تماشاچی ها قفس می گذارند" ؟

همان موقع هم ما گفتیم حاج آقا: " آنجا قفس نداره" .

هفته پیش اما در برنامه مناظره مدیر عامل باشگاه استقلال دوباره به آن صرفاً جهت اطلاع انتقاد کردند، بعد از یکسال… ،

با صدای فتح الله زاده و انتقاد از نجف زاده و تأکید بر اینکه آنجا قفس هست.

پلاتو: با سلام خدمت حاج فتح الله، صرفاً جهت اطلاع، آنجا قفس ندارد.

در ادامه صرفا جهت اطلاع تصاویری پخش کرد از ریکا، پلنگی که برایش دندون کاشتند رایگان، اینجوری بیهوشش کردند و یک جفت نیش براش گذاشتند. (تصویر چشمک زدن پلنگه) .

صرفا جهت اطلاع: کاش خدمات دندان پزشکی برای مردم هم به اندازه این ریکا، پلنگه چشم قشنگه ساده و ارزان و مهیا بود. خوش بحالت ریکا.

در ادامه تصاویری از شهرستان فیروزآباد پخش شد که در آنجا ۴۰ هکتار مزرعه خشخاش پیدا کردند که ۴ و نیم میلیون تریاک به دست می آمد.

یعنی ما فکر می کردیم مشکل مواد مخدر و ورودش اینه که در مسیر ترانزیتی مهمی قرار داریم و مشکل" ورود" مواد است اما گویا در کاشت، داشت، برداشت هم در آستانه خود کفایی بودیم ونمی دونستیم!

این هفته آقای نوبخت در کنفرانس خبری ای خیلی صریح گفت: آیکیوی زنان بیشتر از مردان است»

آقای نوبخت ما نمی دونیم شما به چه دلیلی -دلیل تجربی یا عقلی و نقلی معتقدید ایکیوی زنان از مردها بیشتره اما اگه این مطلب رو از شما بپذیریم می دونید اونوقت نمره ایکیوی دولت با این همه وزیر مرد در چه وضعی قرار می گیره.

صرفا جهت اطلاع در ادامه به سفر وزیرامورخارجه به قم و دیدار با آیت الله جوادی آملی اشاره کرد و با پخش تصاویری از این دیدار، گفت: یک کم قدیمیه اما حیفمون اومد صحبتهای جالب آیت الله جوادی آملی روبه آقای ظریف یاد اور نشیم که گفت: اگر هم با آمریکایی ها دست می دید بلافاصله انگشتاتون را بشمارید.

در ادامه تصاویری از آب گرفتگی خیابانها اهواز پخش شد و نجف زاده گفت: در حالیکه برخی وقتها تا بارون می زنه بعضی خیابونهای اهواز شبیه استخر می شه، یه گروه از کارشناسان فنی شهرداری اهواز برای انتقال تجربیات در خصوص دفع آبهای سطحی رفتن بصره! تا مشکل ابهای سطحی این شهر رو حل کنن.

نجف زاده: می گم از این به بعد وقتی بارون بیاد، خدا بداد اهالی بصره برسه چه روزگاری دارند احتمالا.

همایش بزرگی با عنوان نشست تخصصی بررسی زوایای علمی و فقهی رویت هلال ماه برگزار شد بعد این عزیزان تنها میهمان های این همایش بودند + تصویر چند جوان و کودک و نوجوان و سالن خالی.

ما که واقعا موندیم در درک فلسفه تشکیل همایشها در مملکتمون.

لعنت هفته بر آدم سوء استفاده چی ای که تصاویر دختری نوجوان را بخاطر سادگی اش از او گرفت و بعد تهدید کرد به کاری شوم که یا… یا تصاویر را منتشر می کنم و دخترک خودکشی کرد.

گرچه آخرین خبری که به دست ما رسید، وضع دخترک رو به بهبود است.

این هفته نمایندگان مجلس دو فوریت طرحی را تصویب کردند درباره ممنوعیت به کارگیری بازنشسته ها و یا به عبارت صحیح تر افراد مسن در دولت. توی مجلس تصویب دو فوریت یعنی طرح خیلی مهمه و فوری و اولویت داره. اما ۴۸ ساعت بعد نمی دونیم چی شد که همه اون فوریت و اهمیت و اولویت طرح را موریانه خورد و نمایندگان رای مخالف دادند. البته لاریجانی سعی کرد لااقل اصل ماجرا را حفظ کند.

با صدای لاریجانی که میگه: احساس نمایندگان این است که افرادی الان حضور دارند از جریانهای مختلف در کشور هم توان کافی دارند برای کار کردن و اینها به کار گرفته نمی شوند به خاطر اینکه مثلا وزیر سنش بالاست، از رفقایی که سنش بالاست استفاده می کنند. این دغدغه را بهش احترام بگذارید و رفعش کنید.

نمایندگان مازندران رفتند پیش رییس جمهور برخی هاشون گفتند از تهران تا شمال مترو بزنیم… بعدش…

باصدای نماینده مازندران: اگر دولت بخواد این کارو انجام بده کار سختی نخواهد بود و نمایندگان نظر دارند که این اتفاق بیفته.

صرفا جهت اطلاع: چشم. حله… شما که میگید حتما اتفاق می افته. حالا متروتهران شمال چند خطه باشه خوبه؟

سالها گذشت… برای همه آنهایی که رفتند در اتش c۱۳۰. فاتحه مع الصلوات.

فراموشی هم در این روزگار خوشبختی است… اما اگر روزگار بگذارد من از یادت نمی کاهم اما ترا من چشم درراهم + با صدای اصفهانی مرو ای دوست… و تصاویر امروز پنجشنبه دیدار با شهدا در بهشت زهرا.