به گزارش پارس , حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم امروز در گفت وگو با فارس در اسلامشهر اظهار داشت: دولت فعلی در شرایط مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفت که ما درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری بودیم.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات ناشی از مدیریت دولت قبلی و بخشی نیز مرتبط با مسائل جهانی بود که در مجموع فشار بسیاری را به مردم و به ویژه فعالان بخش خصوصی وارد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: در این شرایط دولت با برنامه ها و راهکارهای اقتصادی وعده داده شده به مردم وارد میدان شد و حال باید منتظر بود تا نتیجه این برنامه ها را ببینیم.

مصباحی مقدم در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه عملکرد دولت در ۱۰۰ روزه اخیر را چگونه ارزیابی می کند، گفت: در مرحله اول باید به این نکته توجه کنیم که در این مدت کوتاه نمی توان انتظار زیادی از دولت داشت و فرصت کافی برای مدیران اقتصادی برای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازها نبود.

وی افزود: مهمترین دستاورد دولت در حوزه اقتصادی ایجاد آرامش در بازار و تقویت امید مردم به آینده است که این آرامش در پی تثبیت شرایط موجود تقویت شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان مجلس منتظر گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه ای هستند که دولت وعده آن را به مردم داده است و پس از این گزارش می توان اظهار نظر کارشناسی شده ارائه داد.

مصباحی مقدم متذکر شد: البته در این مدت می توانستیم کارهایی در حوزه اقتصادی انجام دهیم، به ویژه در حوزه حمایت از صنایع، تولیدکنندگان و بخش خصوصی که امیدواریم در آینده دولت در این بخش فعالیت جدی داشته باشد.