به گزارش پارس نیوز، 

کاوه خداشناس بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره مینی سریال «وقت صبح» به کارگردانی جواد میرزاآقازاده که روی آنتن شبکه یک سیما رفت، بیان کرد: این مینی سریال را در زمستان سال ۹۷ و بعد از بازی در سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی کار کردم و تقریبا ۴۵ روز تصویربرداری آن طول کشید.
وی درباره نقشی که در این مینی سریال ایفا کرد، تصریح کرد: در به وقت «صبح» نقش یک روحانی را ایفا کردم که در ظاهر رفتاری متین و پخته دارد و با توجه به لباسی که بر تن داشت سعی کرد خوب رفتار کند. همچنین این نقش تا حدی حساسیت برانگیز و چالشی بود و به دلیل تصمیم هایی که می گرفت با یک فضای کشمکش رو به رو شده بود.
بازیگر «وقت صبح» با اشاره به اینکه این مینی سریال قصه خوب و جالبی داشت، مطرح کرد: روحانی ای که من نقش او را ایفا می کردم بر سر دو راهی یک موقعیت انسانی و اخلاقی قرار گرفت و نمی دانست برای تصمیم هایی که می گیرد چه عواقبی در انتظارش است و همین موضوع، چالشی را در قصه ایجاد کرد.
خداشناس ادامه داد: این مینی سریال دارای خط قصه خوب و فیلمنامه ای تمیز بود که بی دلیل طولانی نشد و باعث شد کار قابل قبول واقع شود و مخاطب آن را دنبال کرد. در ابتدا شاید یک سری ممانعت ها برای به عمل درآوردن نظرات مثبت دوستان وجود داشت اما زمانی که با کارگردان «وقت صبح» جلسه داشتم، متوجه شدم آغوش او برای ایجاد هرگونه تغییرات مثبتی که باعث ارایه کار قابل قبول به مخاطبان بشود، باز است.
وی با اشاره به اینکه کارگردان این مینی سریال و عوامل پشت صحنه همگی جوان بودند، گفت: حضور افراد پر انرژی و جوان در پشت صحنه و همکاری بسیار خوب آنها با یکدیگر باعث شد، کار متفاوت و قابل قبولی به مخاطبان ارایه شود.
خداشناس در جواب به این سوال که ملاک های انتخاب او برای ایفای یک نقش چیست، گفت: اینکه یک نقش در روند قصه و در وجود آمدن شرایط جدید و شخصیت های داستان تاثیرگذار باشد از ملاک های من برای ایفای یک نقش است و حقیقتا کوتاه و یا بلند بودن آن برای من اهمیتی ندارد.
بازیگر «وقت صبح» درباره جدیدترین فعالیت این روزهای خود توضیح داد: در حال حاضر حدود یک ماه است که جلوی دوربین یک مجموعه تلویزیونی که قرار است از شبکه سه نمایش داده شود، رفته ام. این سریال قصه خوب و پر تنش و کشمکش دارد و مطمئنم در زمان پخش مورد استقبال مخاطبان واقع می شود.
خداشناس درباره نقش خود در این سریال اظهار کرد: بزرگترین جذابیتی که این نقش برای من دارد و باعث شد پیشنهاد بازی در این سریال را بپذیرم این است که یک نقش کاملا متفاوت با رگه های هیستریک رفتاری است که حس انتقام کهنه و قدیمی در وجودش موج می زند. این نقش با تمام نقش هایی که در گذشته ایفا کرده ام چه به لحاظ ظاهر و چه به لحاظ کاراکتر متفاوت است.
وی افزود: تمام تلاش خود را می کنم تا حال و هوای جدیدی از نقش را اجرا کنم و درباره این موضوع نیز بارها با کارگردان این سریال گفتگو کرده ام. این نقش برای من جدید و بسیار جذاب است و امیدوارم بتوانم به خوبی این نقش را ایفا کنم تا مخاطبان لذت ببرند.
بازیگر سریال «پدر» در پاسخ به این پرسش که دلیل کم کاری اش در کارهای سینمایی چیست، تشریح کرد: در سال برای بازی در دو تا سه فیلم سینمایی پیشنهاد دارم اما در کل شرایط کار در سینما به هر دلیلی برایم به وجود نیامده است. البته با توجه به آنکه کارها و نقش های خوبی به من پیشنهاد نشده است، با خود می گویم لزومی ندارد در چنین کاری حضور داشته باشم.
وی در پایان تاکید کرد: حقیقت آن است تا به امروز موقعیتی که خود به آن علاقمند باشم در سینما به وجود نیامده است و امیدوارم خودم تلاش کنم و شرایط خوبی را فراهم آورم تا در چند کار سینمایی موفق حضور داشته باشم.