به گزارش پارس نیوز، 

سبک زندگی چهره‌های مشهور جامعه همواره در رصد رسانه‌ها و مردم قرار دارد. در این زمینه گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی سلبریتی‌ها رخ می‌دهد که واکنش‌های زیادی را به همراه دارد. نمونه تازه آن پست جنجالی بزرگمهر حسین‌پور برای گربه‌اش و واکنش سلبریتی‌ها به این موضوع بود. البته این ماجرا مسبوق به سابقه بوده و قبلا برای هانیه توسلی نیز رخ داده است. با ما همراه شوید تا ابعاد مختلف این داستان را کند و کاو کنیم.

ماجرا چه بود؟

بزرگمهر حسین‌پور دو روز قبل با انتشار عکسی از گربه‌اش نوشت: مشا جانم... قربونت برم الهی...! زود رفتی از پیشمون...دیگران هر چی می‌خوان بگن که موقعش بود...اما نه...همشون بی‌خود میگن... خیلی زود بود....!

می‌خواستم قشنگ‌ترین تابلوی جهان رو ازت بکشم... زیباترین جمله‌های دنیا رو برات بنویسم... جذاب‌ترین کمیک‌استریپ رو ازت بکشم... اما نتونستم... چند وقت پیش آیدین آغداشلو تصویری از مادرش رو منتشر کرد. زیر پستش نوشتم هیچ‌وقت نتونستم عزیزترین‌هایم رو به تصویر بکشم...چون از روزی که تصویرشون باشه و خودشون نباشن می‌ترسم... پسرم... بابا جونم... قشنگ‌ترین دنیا رو برامون ساختی... زیباترین لحظه‌ها رو برامون خلق کردی... تو همیشه تو بغلمی... تا آخر عمرم تنها کسی‌ام که مثل همیشه تو بغلم می‌مونی...

همدردی از ته دل سلبریتی‌ها بخاطر گربه بزرگمهر!

در پی این پست سیل ابراز همدردی بازیگران به سمت وی سرازیر شد. 

بهنوش طباطبایی نوشت: مشا بهترین و مهربون‌ترین بابا و مامان رو داشته... امن‌ترین جای جهان بغل باباش بوده و هست تا همیشه...

امیرمهدی ژوله این‌گونه واکنش نشان داد: ای وای... همه این سال‌ها شما زندگیتون رو، رفت و آمدتون رو، خونه‌هاتون، احساستون رو، همه چی‌تون رو بر مبنای این بچه تنظیم کردین... چقدر اذیت می‌شدین وقتای مریضیش....

میترا حجار در عکس‌العمل به این ماجرا نوشت: وای طفلک بالاخره رفت! مطمئنم تو و سیما زندگی‌اش رو از لحظه‌های قشنگ پر کردین گاهی آرزو می‌کنم کاش من جای این حیوونا بودم در اون صورت روزی که می‌رفتم کسی ازم خاطره بدی نداشت.

پریناز ایزدیار، الهام پاوه‌نژاد، بهرام رادان و ملیکا شریفی‌نیا از سلبریتی‌هایی بودند که با بزرگمهر ابراز همدردی کردند.

رفتار عجیب بازیگران در خصوص گربه‌هایشان

همانطوری که در ابتدا اشاره کردیم رفتار سلبریتی‌ها با حیوانات خانگی‌شان که معمولا عکس‌العمل‌های زیادی را به همراه داشته، قبلا نیز روی داده است.
وقتی تنها دلخوشی هانیه توسلی برای همیشه خوابید

چند سال قبل در اتفاقی غیرمتعارف هانیه توسلی با انتشار عکس گربه‌اش نوشت: بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشیم. بخواب شیرین عسلم. منو ببخش. دیگه آرزویى ندارم. دیگه هیچى نمى خوام از خدا. دیگه بى‌حس شدم. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت. همین. 

2

زن گرفتن شهره لرستانی برای گربه‌اش

همچنین شهره لرستانی گفته است: چندین سال پیش یک گربه به خانه‌ام آوردم و بعد از مدتی برایش زن گرفتم و حالا ۷ گربه پرشین دارم.

AndroidOnlineNewsImage.aspx

گربه به جای بچه!

فرهاد آییش در برنامه من و شما در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌وقت بچه دار نشده گفت: من گربه دارم و بچه ندارم! 

طرفداران و منتقدان عزاداری آقای کاریکاتوریست

کاربران فضای مجازی به ماجرا گربه بزرگمهر واکنش گسترده‌ای داشتند. عده‌ای طرفدار این کاریکاتوریست و برخی هم منتقد رفتار وی بودند. گزیده‌ای از این نظرات در ادامه آمده است.

کاربرانی که منتقد این ماجرا بودند، نوشتند:

حسن(پدرجان): تو ایران چند ده نفر بر اثر تصادف،حوادث.... جان خودشونو از دست میدن اونوقت این به اصطلاح روشن فکرا یه بار نشده با خانواده جان باختگان همدردی کنند.

soroosh98: تو این سرزمین عجایب فقط همین یه موردو کم داشتیم... اینا مثلا در زمینه فرهنگ و هنر فعالن وای به حال بقیه...

بی‌نام: اینطور نگه داشتن حیوانات یه جور حیون آزاریه اونا باید تو طبیعت باشن.

بی‌نام: یاد دعای دکتر علی شریعتی افتادم که در یک قسمتش میگه: خدایا به هنرمندان ما درد .... واقعا بعضی از هنرمندانمون خیلی بی دردن، مرد را دردی اگر باشد خوشست درد بی دردی علاجش آتشست...

عده‌ای هم در در پاسخ به گروه اول این‌گونه واکنش نشان دادند:

بهرنگ 98: خدا شماهای که این قضیه رو مسخره می‌کنید شفا بده هنوز حیوان خانگی نداشتین درک کنید چقد سخته مرگش و بی‌رحمانه قضاوت می کنید.

بی‌نام: متاسفم برای همه تون.. این طبیعیه که ادم از مردن حیوون خونگیش اینقدر ناراحت بشه. از بچگی حیوان ازاری رو یادمون دادن... اینه که این حس طبیعی تو وجود همه مرده.

مرتضی امانی: من واقعا متاسفم بحال کسایی ک هیچ بویی از انسانیت نبردن و قضاوت و مسخره میکنن. از دست دادن حیوونی ک از بچگی بزرگش کردی و باهاش خاطره داری شدیدا ناراحت کنندست.

بی‌نام: ناراحت بودن واسه از دست دادن یک حیوون خانگی عجیبه؟؟؟کسایی که نمیتونن به حیوونا خوبی کنن چه طور میخان به ادم ها خوبی کنن؟طرزه تفکرهاست که عجیبه.