به گزارش پارس نیوز، 

«جواد افشار» کارگردان سریال گاندو گفت: من امیدوارم فضا بازتر شود و شرایط مهیای ساخت این سریال باشد تا بتوانیم «گاندو۲» را نیز بسازیم.

وی ادامه داد: به هر حال ساخت «گاندو۲» مطالبه مردم و مجلس شورای اسلامی و همه دوستداران این اثر است.

این کارگردان در ادامه بیان داشت: حتی اگر به عنوان سازندگان این اثر یک روز حس کنیم موضوع و سوژه‌ای که قرار است در آینده ساخته شود، حق مطلب را ادا نمی‌کند، باز تأمل و تفکر بیشتری خواهیم کرد و امیدواریم که کاری درخور و شایسته به نگارش در آید و من از همینجا آمادگی خودم را برای ساخت «گاندو۲» اعلام می‌کنم.

کارگردان سریال «آنام» درباره برنامه ریزی‌های تولید این سریال نیز بیان داشت: فکر می‌کنم زمان زیادی لازم داشته باشیم چرا که خودم در تدارک ساخت یک فیلم سینمایی هستم و امیدوارم فرصت بشود تا بتوانیم به زودی این سریال را بسازیم.

کارگردان سریال «کیمیا» در ادامه با اشاره به اینکه در «گاندو۱» سانسورهایی داشتیم، نیز بیان داشت: با شرایط موجود حساسیت‌ها نیز بیشتر می‌شود و می‌دانم بعد از این که عزیزان دولتی اعم از مشاوران، معاونان و رییس جمهور محترم نسخه بدون سانسور این سریال را تماشا کردند، نظرشان تغییر خواهد کرد و خودشان مطالبه‌گر ساخت ادامه گاندو خواهند بود.

سریال «گاندو» که به پرونده جاسوسی جیسون رضائیان می‌پرداخت، به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی و با بازی وحید رهبانی، فرهاد قائمیان، پیام دهکردی، خسرو شهراز، آزیتا ترکاشوند، کمند امیرسلیمانی، علیرام نورائی، علی افشار، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی ... از شبکه سه سیما پخش شد.