به گزارش پارس نیوز، 

سریال تلویزیونی «آنام» آخرین کاری بود که شبنم قلی‌خانی برای تلویزیون ایفای نقش کرد. البته در «محکومین» هم نقشی به او سپرده شده و در «ریکاوری» و «مانکن» نمایش خانگی هم بازی می‌کند. بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از حضور شبنم قلی‌خانی به‌عنوان نقش اول این سریال خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: این سریال تلویزیونی با حضور شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی و جمعی دیگر از بازیگران اواخر این هفته در تهران کلید می‌خورد.

جالب است که شبنم قلی‌خانی بازیگر سریال «اولین شب آرامش» بود که احمد امینی آن را کارگردانی کرد. به‌گفته بهروز مفید تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی، احمد امینی کارگردانی سریال «بیگانه‌ای‌ با من است» را نیز به‌عهده دارد.

مفید تأکید کرد: فیلمنامه سریال تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است که در 2 فصل 30قسمتی ساخته می‌شود و از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلمنامه این سریال تلویزیونی را فروغ فروهیده به‌نگارش درآورده و علاوه بر شبنم قلی‌خانی که نقش اول این سریال را ایفا می‌کند، پژمان بازغی، نگار عابدی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن و پرویز پورحسینی حضور دارند، البته به‌مرور بازیگران جدید هم به سریال اضافه خواهند شد.

وی راجع به زمان پخش این سریال تلویزیونی، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌مان این است فصل اول این سریال را در قالب 30 قسمت به پخش امسال شبکه دو برسانیم.

داستان «بیگانه‌ای با من است» از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.