به گزارش پارس نیوز، جواد افشار از کارگردان های نام آشنای ایران است که از سال 79 فعالیت در دنیای سینما و تلویزیون را آغاز کرد و سریال های پرمخاطبی را برای تلویزیون ساخت .

کارگردان سریال کیمیا ، آنام ، مادرانه ، برادر ، سی امین روز و .... پا به سن 50 سالگی گذاشت و با انتشار پستی از حس و حال 50 ساله شدن گفت و از همراهانش برای تبریک های ویژه این روز تشکر کرد.

دلنوشته جواد افشار کارگردان کیمیا در تولد 50 سالگی

جواد افشار با انتشار عکسی از حس و حال نیم قرن زندگی یا همان 50 ساله شدن نوشت.

جواد افشار

تولد 50 سالگی جواد افشار کارگردان تلویزیون

جواد افشار با انتشار این عکس نوشت :50 سالگی .... بچه که بودم ، یک روز روی پله های ایوان خانه مادربزرگم ایستاده بودم و پدربزرگم را نگاه میکردم، او هندوانه ای از توی آب حوض برداشت و با چاقو بین نوه های ریز و درشتش تقسیم کرد و با لبخند میگفت بخورید بچه ها خنکه... ما هم شادی میکردیم و هندوانه سرخ و شیرین رو میخوردیم و لذت میبردیم....

هیچوقت دلم نمیخواست یک روزی اونو از دست بدم... ! اون از نظر من مثلا پیر شده بود و من بچه بودم!! توی دلم برایش دعا میکردم که خدایا با اینکه او پیر شده، اما همچنان پدربزرگ ما باقی بماند و تنهایمان نگذارد و .... !!

آخه هر وقت میفهمیدم کسی 50 سال عمر کرده میگفتم آخی ، پیر شده و ....

حالا که خودم جای او را گرفتم (گرچه پدربزگ نشدم) لبخند تلخی وجودم را فرا گرفته که کودکی م را باور کنم یا 50 سالگی را ؟! لحظه لحظه هایی که گذشتند و خاطره شدند و یا لحظه لحظه هایی که در راهند؟! کدام را باور کنم ...؟! عقل و عشق و علم و تجربه هایی که انباشتم و یا زیبایی هایی که در حال کمال و نقش آفرینی فردایند؟!

آنجه گذشت و یا آنچه در راه است؟! بالاخره کدام را باور کنم؟! گرچه ظاهرم کمی شکسته و برخی موهای محاسنم سفید گشته، اما احساس میکنم تولدی دیگر در راه است... شاید زندگی تازه شروع شده.... آره بهتره این را باور کنم...

با اینکه نیم قرن گذشت اما ، اگر زیبایی ها را ببینم و عاشق باشم ، حالا حالاها میتوان عاشق زندگی بود و عشق ورزید... ممنون از همه عزیزان دل که پیام و تبریک میفرستند ...

جواد افشار

جواد افشار کارگردان سیرال کیمیا

جواد افشار را بسیاری از ما با کارگردانی سریال کیمیا می شناسیم. کارگردانی که سریال های ماندگاری برای تلویزیون ساخت تولد 50 سالگی اش را جش گرفت و از حس و حال نیم قرن زندگی گفت.

جواد افشار

جواد افشار کارگردان سریال آنام 

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار سال 1394 از شبکه دو سیما پخش شد و یکی از طولانی ترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیون بود که مهراوه شریفی نیا محوری ترین نقش آن را برعهده داشت.

جواد افشار

جواد افشار کارگردان آنام در کنار گلچهره سجادیه و مهشید جوادی

آنام سریال دیگری به کارگردانی جواد افشار بود که سال 1396 از شبکه سه سیما پخش شد و گلچهره سجادیه در نقش زنی قوی و مادری فداکار در این سریال خوش درخشید.

 تولد جواد افشار

عکسی از تولد سال قبل جواد افشار در کنار پسرش

سریال پول کثیف ، جابربن حیان ، روز رفتن ، گل یا پوچ ، روزهای زیبا ، لبه آتش ، سی امین روز ، مادرانه ، کیمیا ، برادر و آنام سریال هایی به کارگردانی جواد افشار در شبکه های مختلف تلویزیون هستند.