به گزارش پارس نیوز، 

اگر چه داشتن حیوان خانگی، چون سگ یا گربه برای ستاره‌ها عادی است، اما برخی از آن‌ها پایشان را فراتر گذاشته و حیوانات خانگی عجیب و غریبی را انتخاب و هزینه‌های گزافی را صرف‎شان می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که حیوانات خانگی برخی از ستاره‌ها جزو خوشبخت‌ترین حیوانات هستند، زیرا صاحبانشان بدون هیج حد و مرزی هزینه‌های بالایی را برای راحتی و آرایش آن‌ها می‌پردازند. در ادامه این مطلب، گران‌ترین حیوانات خانگی ستاره‌های هالیوود را به شما معرفی کرده‎ایم.

لئوناردو دی کاپریو - لاک پشت: ۴۰۰ دلار

2089352_244

بازیگر محبوب هالیوودی، لئوناردو دی کاپریو، تصمیم گرفت که یک لاک پشت را به عنوان حیوان خانگی‎اش انتخاب کند. او لاک پشت‌اش را که نژادی آفریقایی دارد، در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۴۰۰ دلار خرید. در حال حاضر لاک پشت او، ۸ سال دارد و وزنش به ۲۱ کیلوگرم می‌رسد.

این نژاد از لاک پشت نه تنها از نظر اندازه بزرگ‌تر می‌شود، بلکه می‌تواند تا ۲۰۰ سال هم عمر کند. مطمئنا لئوناردو که برای خرید آن در ۱۰ سال پیش، ۴۰۰ دلار پول داد، برای رسیدگی او نیز خرج زیادی می‌کند. اما با این وجود، هنوز هم به پای هزینه‌هایی که دیگر ستاره‌ها برای حیوانات خانگی ‎شان می‌کنند، نمی‌رسد.


آشر - سگ گلدن‌دودل: ۱۲۰۰۰ دلار

2089353_957

آشر، که در حال حاضر در صنعت موسیقی به عنوان شاهزاده آر اند بی شناخته می‌شود، آنقدر عاشق سگ است که در سال ۲۰۱۲ برای یک سگ از نژاد گلدن دودل ۱۲۰۰۰ دلار هزینه کرد. البته تمام این پول به یک خیریه برای ساخت مدرسه‌ای اهدا شد. آشر ابتدا تصمیم گرفت که نام این سگ را پاپی ریموند بگذارد، اما در نهایت از تصمیم‎اش کوتاه آمد و آن را اسکارلت نامید.


بریتنی اسپیرز - سگ: ۲۹۰۰۰ دلار

2089354_720

بریتنی اسپیرز اخیرا به حیوانات خانگی به خصوص سگ‎ها، علاقه زیادی پیدا کرده است. او چندین سگ در خانه دارد و طبق آماری که از سال ۲۰۱۶ به دست آمده، سالی ۲۹۰۰۰ دلار را خرج آنها می‌کند. او برای هر جلسه آموزشی سگ‎هایش ۳۰۰ دلار می‌پردازد که در مقابل باقی خرج‌هایی که برای آن‌ها می‌کند، بدون شک هیچ است.


کریستی آلی - لمور: ۵۰۰۰۰ دلار

2089355_971

آیا تا به حال دیده‎اید که فردی حیوان لمور را به عنوان حیوان خانگی‎اش انتخاب کند؟ کریستی آلی از ستاره‌هایی است که این کار را کرده است. لمور حیوانی است که تنها در ماداگاسکار و جزایر کومورو یافت می‌شود و بسیار هم در معرض خطر انقراض‎ است. با این حال، او نه تنها یک لمور که ۱۴ لمور را در خانه‎اش نگه می‌دارد. به گفته او: «اگرچه این حیوانات هر کدام خصوصیات منحصر‌بفرد خود را دارند، اما در کل بسیار آرام و بی‎آزارند. من سالی ۵۰۰۰۰ دلار برای آن‌ها هزینه می‌کنم.»


ماریا کری - سگ: ۴۵۰۰۰ دلار

2089363_966

سگ ماریا کری یکی از خوشبخت‌ترین سگ‌های جهان است. این خواننده هالیوودی، در سال فقط ۴۵۰۰۰ دلار را خرج سگ‎اش می‌کند. او حتی گاهی سگ‎اش را با خودش به مسافرت‌های مجلل می‌برد. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۷ او سگ‎اش را با خودش به تعطیلات انگلستان برد و برایش ۲۵۰۰۰ دلار خرج کرد. او حتی برای مسافرتش یک جت خصوصی به قیمت ۱۷۵۰۰۰ دلار کرایه کرد تا به خود و سگ‎اش سخت نگذرد.


لیدی گاگا - ماهی کُی: ۵۰۰۰۰ دلار

2089356_708

لیدی گاگا یکی از مشهورترین و ثروتمندترین ستاره‌های موسیقی پاپ در جهان است. شخصیت او با دیگر ستاره‌ها زمین تا آسمان فرق دارد، از این رو تعجبی هم ندارد که حیوان خانگی او هم مانند خودش خاص و منحصر بفرد باشد. لیدی گاگا ماهی کی یا همان کپور گلگون را به عنوان حیوان خانگی‎اش انتخاب کرده است. در سال ۲۰۱۳، او ۵۰۰۰۰ دلار برای ساخت آکواریومی در خانه‎اش هزینه و آن را با ۲۷ ماهی کی که از ژاپن وارد شده بودند، پر کرد. او در این مورد می‌گوید: «این ماهی‌ها مرا سرگرم می‌کنند، به خصوص زمانی که حال خوبی ندارم و در بستر بیماری به سر می‌برم. من عاشق آن‌ها هستم.»


نیکلاس کیج - اختاپوس: ۱۵۰۰۰۰ دلار

2089359_756

نیکلاس کیج هم جزو ستاره‌هایی است که اخلاق‌های خاص خودش را دارد. حیوان خانگی او نه سگ و گربه، بلکه یک اختاپوس است. قبل از سال ۲۰۰۹، یعنی زمانی که نیکلاس اعلام ورشکستگی کند، او هزینه‌های زیادی را برای حیوانات عجیب و غریب مانند ۲ مار کبرا یا یک فسیل دایناسور پرداخت می‎کرد. اما رکوردی که او زد، برای خرید یک اختاپوس به قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار بود. اما چرا اختاپوس؟ به گفته خودش، اختاپوس به او کمک می‌کند که بازیگر بهتری باشد. اگر چه ما نمی‌دانیم که یک اختاپوس چگونه می‌تواند این کار را انجام دهد، اما حتما دلیل قانع کننده‌ای برای او بوده که چنین هزینه‌ بالایی را برای او پرداخته است.


مایک تایسون - ببر بنگال: ۲۱۰۰۰۰ دلار

2089360_649

مایک تایسون جوان‌ترین قهرمان بوکس حرفه‌ای سنگین‌وزن و یکی از مشهورترین شخصیت‌های ورزشی دنیا، حیوان خانگی‎اش را هم مانند ورزش‎اش خشن انتخاب کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او ۳ ببر بنگال در خانه‎اش داشت. او هر ببر را به قیمت ۷۰۰۰۰ دلار خریده بود و ماهیانه هزاران دلار هم برای غذا‌ها و نگهداری از آن‌ها خرج می‌کرد. البته در نهایت مجبور شد که آن‌ها را رها کند، به این دلیل که یکی از آن‌ها به مایک حمله کرده و دندان‎اش را شکاندند.


پاریس هیلتون - سگ: ۳۲۵۰۰۰ دلار

2089361_854

خوشبخت‌ترین حیوان خانگی جهان، سگی متعلق به پاریس هیلتون است. او عاشق سگ‌ها است، به قدری که برای سگ‌اش یک قصر ساخته است. قصر او مبله، تراس‎دار و مجهز به سیستم تهویه می‌باشد. پاریس بیش از ۳۰ حیوان خانگی دارد. او با سرمایه خالص ۳۰۰ میلیون دلار، طبیعی است که ۳۲۵۰۰۰ دلار را برای سگ‎‌هایش هزینه کند.