به گزارش پارس نیوز، 

هنرمندان و حتی دبیر جشنواره فجر که مدافع رامبد جوان بودند استدلال‌هایی از این دست می‌آوردند: هر ایرانی اگر موقعیت داشته باشد فرزندش در یک کشور خارجی با امکانان خوب متولد شود، این کار می‌کند یا می‌گفتند مادر نگار جواهریان در کانادا است و وی حق دارد در هنگام تولد فرزندش نزد مادرش باشد.

اما برخلاف این قضیه ما در این مطلب به شما نشان خواهیم داد چهره‌هایی مشهوری هستند علی‌رغم اینکه امکانات تولد فرزندشان در خارج از کشور را دارند و همچنین خانواده‌هایشان هم در این کشورها ساکن هستند ترجیح دادند تا فرزندشان تولد ایران باشد.

بازیگری که 20 سال در انگلستان زندگی کرد ولی پسرش در ایران به دنیا آمد!

AndroidOnlineNewsImage.aspx

ماه‌چهره خلیلی بازیگری است که 20 سال در انگلستان به همراه خانواده‌اش زندگی کرده و فازغ التحصیل دانشگاه اکسفورد است. وی علی‌رغم اینکه هم خانواده‌اش در لندن زندگی می‌کردند و هم امکانات تولد فرزندش در آنجا را داشته درباره دلیل اینکه علاقمند بوده است پسرش در ایران متولد شود می‌گوید: دوست داشتم پسرم شناسنامه و پاسپورت ایرانی داشته باشد اینها برایم خیلی مساله مهمی بود، دلیلش شاید این بود که من 20 سال از ایران دور بودم و حسرت این را داشتم تا در ایران باشم و همیشه خودم را ایرانی می‌دانستم.

چرا فرزند سوم بنیامین برخلاف پسرش در آمریکا متولد نشد؟

2

خانواده همسر بنیامین بهادری در آمریکا زندگی می‌کنند فرزند دوم وی هم آنجا متولد شد اما علی‌رغم داشتن شرایط تولد فرزندش در این کشور ترجیح داد پسرش متولد ایران باشد وی در این باره نوشت: همه ما باید کاری کنیم وقتی این دو تا بزرگ شدند، بن سان اعتراض کنه که چرا منو تو ایران به دنیا نیاوردین!"

این شدنیه که حس خودباوری اون قدر در ما شکوفا بشه تا هر کدوممون در هر جایگاهی که هستیم.

بهترین خودمون باشیم و هر کدوم اول از خودمون شروع کنیم و جامعه و شهر و کشور خودمون رو طوری بسازیم که داشتن یا نداشتن شناسنامه خارجی موضوع پیش پا افتاده ای بشه.

دلیل مهران غفوریان برای تولد فرزندش در ایران

3

مهران غفوریان که چند وقت قبل دخترش به دنیا آمد در پاسخ به این پرسش که چرا دخترش در خارج از ایران به دنیا نیامد، گفت: من و همسرم دوست داشتیم بچه‌‌مان در ایران به دنیا بیاید و امکانات تولدش در خارج از ایران را هم داشتیم.

تولد فرزندان جادوگر فوتبال در ایران

4

علی کریمی بازیکن سرشناس فوتبال که موقعیت و امکان خوبی خارج از ایران دارد همان طور کخه خودش هم قبلا گفته بود علاقه‌ای به زندگی در خارج از ایران ندارد به همین گفته در مکان تولد فرزندانش پایبند بود و آنها ایران متولد شدند.