به گزارش پارس نیوز، 

رامتین خداپناهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه و یا خوشبختانه هیچ گونه فعالیتی ندارم و در حال حاضر کم کار یا بهتر بگویم بیکارم.

وی با اشاره به پیشنهادات حضور در سینما و تلویزیون برای خود تاکید کرد: البته این طور نبوده که هیچ پیشنهادی نباشد اما آنقدر کم کیفیت و کمرنگ بوده که ترجیح داده‌ام به هیچ وجه آنها را قبول نکنم، دو اثر سینمایی هم به تازگی پیشنهاد شد که حتی قرارداد هم بستیم اما سرمایه گذار پا پس کشید و پروژه تعطیل شد.

بازیگر سریال "بانوی عمارت" درباره میل خود برای کارگردانی سینما افزود: طبیعتاً کارگردانی در سینما و یا تلویزیون کار راحتی نیست اما با این وجود به شدت دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم، دو فیلمنامه کاملاً آماده هم دارم اما متاسفانه نزدیک به هفت ماه به دنبال سرمایه گذار و یا تهیه کننده بوده‌ایم اما هنوز موفق به پیدا کردن آنها نشده ایم.

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی فیلمنامه را پیش دوستان می برم همه در حد حرف هستند اما به محض اینکه پای عمل به میان می‌آید هرکدام به نحوی عقب می‌کشند، به همین دلیل همچنان ساخت فیلمم به تعویق افتاده است.

بازیگر فیلم "کروکودیل" درباره حضور کمرنگ خود در سینما تاکید کرد: در سینما هرکسی لابی، گروه و دسته خود را دارد و اگر کسی خارج از این گروه‌ها باشد باید همیشه پشت صف بایستد؛ من هم عضو لابی خاصی نیستم که بخواهم تند به تند در آثار حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: سینمای امروز سرشار از چره‌ها و بازیگران تکراری شده است، مردم هم از دیدن این چهره‌های تکراری خسته شده‌اند اما قدرت دست عده‌ای است که اجازه وردو سایرین را به این وادی نمی دهند، این روزها همه صرفاً شعار می‌دهند که به فکر سینما هستند اما تنها به فروش و گیشه فکر می کنند.

بازیگر فیلم "مزرعه پدری" ورود پول‌های هنفگت به سینما را نابود کننده خواند و اضافه کرد: پول های باد آورده سینما را به این روزگار انداخته است، پول‌هایی که بدون برنامه‌ریزی آمده و بدون فکر کردن به بازگشت سرمایه فقط و فقط خرج می‌شوند.

خداپناهی آینده بازیگری در سینما را در خطر اعلام و خاطرنشان کرد: نسل قدیم می دانست برای بازیگری باید تمرین کرد و سالها خون جگر خورد اما نسل امروز با دیدن آثار روی پرده سینما می بیند که بازیگری نیاز به تبحر خاصی ندارد و تنها باید راهش را بلد باشید، به همین خاطر از همان ابتدا به دنبال بیراهه می رود، همین عاملی است که آینده بازیگری را به خطر انداخته است.